Gå til innhold

Kristoffer's e30 m-technic2/ALPINA med s38

Anbefalte innlegg

Skrevet
Denna er jaggu gjennomført og ryddig! :) Blir inspirert av denne ;)

Ja prøver nå å få det til og bli litt bra :P Savner sårt noen nye felger og mere senk,men får ta det når økonomien strekker til :P Ja men det er bra du liker det :D

Skrevet

Det er artig at folk får det til! :)

Jeg har 3-4 sett med senk om det er av interesse! Samme med felger. 15" MIM, 16" Azev A pulver lakkert hvite, 17" GS Hypertrack og 17" 3 delte skrudde kantfelger type høy prisklasse :P

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har 3-4 sett med senk om det er av interesse! Samme med felger. 15" MIM, 16" Azev A pulver lakkert hvite, 17" GS Hypertrack og 17" 3 delte skrudde kantfelger type høy prisklasse :P

De tredelte felgene hva slags felger er det?:-P

Skrevet

Håper det :-) har holdt på litt i det siste i motorrommet:-p venter på en pakke fra koed med deksel over batteriet og mye fester til enden av m-tech 2 vingen ellers sjer det ikke så veldin mye er vell mest bare og gjøre seg klar til e30 meet:-p

Skrevet

De tredelte felgene hva slags felger er det?:-P

Siden jeg nettopp ha avslørt felgene på tråden min, så kan jeg jo si det her! Speedline Mistral ;)

Skrevet

Da har jeg fått gjort litt :) Fikk en pakke i posten ifra koed :P

xhsyqgnmo3jjjcg13t08.jpg

rydda litt å fått montert di nye festene til vinga :)

sorlp5quajvp8l03o6aj.jpg

0jae1hx6np1cup2ribd0.jpg

har fått steamt teppe baki trunken var skjittent og fått på plass dekselet over batteriet:P

0py3sshqtqagjhr5glpk.jpg

6gmdd8l5gicu6pzzkj8f.jpg

var oss en kamerat idag :) (bmwe30is) her på forumet :) måtte selfølgelig starte opp touringen å høre :D

zjk0nzu5nr3e7w3ilnem.jpg

hadde igrunnen film av oppstart men fikk ikke lastet den opp her :(

da jeg først var på besøk så pulverlakerte vi skruene til felgene :P

vi la også noen framkaliptere i syrebad så di får ligge til fredag så får vi pulverlakert di også :) skal bli godt og få vekk den ekle oransje fargen :P

lwvpi8x2whher73c6j1s.jpg

jnvyo983fsnbguk9ajsk.jpg

og så vasket vi noe interiør idag :P

sk7dgy5w2o3eiiik33oh.jpg

igb9b26sujov5axshzj9.jpg

felgene med di nylakerte skruene :) vikti og prøve noe nytt :P

tm0xah3y5del8m6xttk5.jpg

et lite stemnings bilde :P må bare beklage bildekvaliteten men får nå hvertfall sett litt :P

pvxz7m1t2oap0niwkadl.jpg

Skrevet
Da har jeg fått gjort litt :) Fikk en pakke i posten ifra koed :P

[ Bilde ]

Du har ikke delenummeret på disse delene på bildet? Er m-tech 2 vinga kun festa med disse brakettene på sidene og bolter på resten? :)

Liker finishen din, bra å ha øye for detaljer. Da blir det alltid bra :D

Skrevet

Hmm ja kan sjekk om jeg har de enda :-P delenumrene er vell di koed har på sine ? Eller er vell noen nummre på delene også:-P ja er bare di braketene og5 eller 6 skruer også:-P ja er greit med finish:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...