HypeTraxX Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Denna er jaggu gjennomført og ryddig! Blir inspirert av denne
KKME30 Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Skrevet Mai 22, 2012 Denna er jaggu gjennomført og ryddig! Blir inspirert av denne Ja prøver nå å få det til og bli litt bra Savner sårt noen nye felger og mere senk,men får ta det når økonomien strekker til Ja men det er bra du liker det
HypeTraxX Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Det er artig at folk får det til! Jeg har 3-4 sett med senk om det er av interesse! Samme med felger. 15" MIM, 16" Azev A pulver lakkert hvite, 17" GS Hypertrack og 17" 3 delte skrudde kantfelger type høy prisklasse
angelagnes Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 dette ser lovene ut leder meg til å se ferdig produkt
KKME30 Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 Det er artig at folk får det til! Jeg har 3-4 sett med senk om det er av interesse! Samme med felger. 15" MIM, 16" Azev A pulver lakkert hvite, 17" GS Hypertrack og 17" 3 delte skrudde kantfelger type høy prisklasse De tredelte felgene hva slags felger er det?
KKME30 Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 Håper det har holdt på litt i det siste i motorrommet:-p venter på en pakke fra koed med deksel over batteriet og mye fester til enden av m-tech 2 vingen ellers sjer det ikke så veldin mye er vell mest bare og gjøre seg klar til e30 meet:-p
HypeTraxX Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Det er artig at folk får det til! Jeg har 3-4 sett med senk om det er av interesse! Samme med felger. 15" MIM, 16" Azev A pulver lakkert hvite, 17" GS Hypertrack og 17" 3 delte skrudde kantfelger type høy prisklasse De tredelte felgene hva slags felger er det? Siden jeg nettopp ha avslørt felgene på tråden min, så kan jeg jo si det her! Speedline Mistral
KKME30 Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Skrevet Juni 6, 2012 Da har jeg fått gjort litt Fikk en pakke i posten ifra koed rydda litt å fått montert di nye festene til vinga har fått steamt teppe baki trunken var skjittent og fått på plass dekselet over batteriet:P var oss en kamerat idag (bmwe30is) her på forumet måtte selfølgelig starte opp touringen å høre hadde igrunnen film av oppstart men fikk ikke lastet den opp her da jeg først var på besøk så pulverlakerte vi skruene til felgene vi la også noen framkaliptere i syrebad så di får ligge til fredag så får vi pulverlakert di også skal bli godt og få vekk den ekle oransje fargen og så vasket vi noe interiør idag felgene med di nylakerte skruene vikti og prøve noe nytt et lite stemnings bilde må bare beklage bildekvaliteten men får nå hvertfall sett litt
Steven Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Da har jeg fått gjort litt Fikk en pakke i posten ifra koed [ Bilde ] Du har ikke delenummeret på disse delene på bildet? Er m-tech 2 vinga kun festa med disse brakettene på sidene og bolter på resten? Liker finishen din, bra å ha øye for detaljer. Da blir det alltid bra
KKME30 Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Skrevet Juni 6, 2012 Hmm ja kan sjekk om jeg har de enda delenumrene er vell di koed har på sine ? Eller er vell noen nummre på delene også ja er bare di braketene og5 eller 6 skruer også ja er greit med finish:-D
handsome Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Skulle også hatt delenr på de spoiler festene Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå