KKME30 Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 blei bra me skruan Ja tru ikje det blei så gale
Tommen325 Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Denne har jeg ikke sett før. Så veldig fin ut, og di lakkerte skruene på felgene var rå!
KKME30 Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 her er delenumrene på dekselet å festene tror ikke de har de i nettbutikken så må evt. ringe og bestille de
KKME30 Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 Denne har jeg ikke sett før. Så veldig fin ut, og di lakkerte skruene på felgene var rå! jo takk!
KKME30 Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 Hmm vettkje heilt ke eg tykte om dei skruan nei du jor væll ikje det nei
KKME30 Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Skrevet Juni 21, 2012 Da har bilen fått seg en liten polering idag har holdt på den siste uken og eugokjendt bilen så har sjedd litt var på kontråll på fredag og fikk en liten mangel lapp på en bremse slange og en styrekule så på tirsdag ble det etterkontråll, byttet like så greit til servo styring,hadde en fra e36 liggende så da ble det den og idag var jeg med den på 4hjulskontråll så nå er skjiltene på og tipp topp og klar for e30 meet satser på fint ver og mange biler der oppe her er noen bilder
M-poweer Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Alle skilt passer jo på kanon fin bil, moro å se att det er fler av disse gode gamle bilene her i sør har noen org BBS rm hvis du er intr, strøkne. Du kan se på de når du vil siden det bare er 30 min i bil.... Ligger en tråd her på forumet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå