LianLi Posted February 7, 2012 Posted February 7, 2012 Hei, noen som har erfaringer med å fikle med vanos i Trondheimsområde, er det GS-bildeler som gjelder evenutelt Strandveien eller finnes det bedre alternativ? Det gjelder en demotasje og montasje igjen da jeg skal skifte ut vanosenheten med en fra drvanos.com
S. Gunstad Posted February 13, 2012 Posted February 13, 2012 Bump! Noen som evnt. har et kamlåsingssett til utlåns?
Mikael-B Posted February 13, 2012 Posted February 13, 2012 Kamlåsing får du på Ebay. Hvis du skal sette det bort, blir det fort veeeldig dyrt på verksted...
S. Gunstad Posted February 13, 2012 Posted February 13, 2012 Noen som tar på seg en sånn jobb eller har sett til utlåns?
LianLi Posted February 13, 2012 Author Posted February 13, 2012 Kamlåsing får du på Ebay. Hvis du skal sette det bort, blir det fort veeeldig dyrt på verksted... Bare for å demontere en vanos og sette på igjen? Frykter at de på vekrstedet heller ikke har så mye erfaring med å bytte Vanos..
SSM Posted February 13, 2012 Posted February 13, 2012 Jeg gjorde det selv, hadde kun tool for å låse veiven. Det er ikke så veldig vanskelig faktisk Jeg har ikke noe mega erfaring med innsiden av en forbrenningsmotor.
Recommended Posts