Gå til innhold

E36 Touring

Rabies
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

M3 frontfanger, felger, senk og hvite blinkers så er du i mål. :)

Noen m-fanger blir det nok ikke på denne. Skal få lov til å være helt standard karosserimessig, men felger og senk må man ha.

Hovedfokuset blir å holde den i teknisk god bruksstand, så får annet gøy komme i andre rekke.

M3 frontfanger, felger, senk og hvite blinkers så er du i mål. :)

Hvite? [-X

Er jo gule som er det "nye" :)

Hehe, syntes selv det gav fronten en lit mer original polizei look. I like :P

Bra utgangspunkt. Blir spennende å følge denne :)

Nå har jeg ikke så mye spennende planer, bortsett fra senk og felger. Men skal ha fokus på å få den til å fremstå som så velholdt og clean som mulig i det minste...

Ble veldig imponert over hvor velholdt interiøret er i denne i forhold til km.standen. Har gått over 220000 nå og viser ikke tegn til slitasje :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få tatt noen interiørbilder neste gang jeg er ute og plukker. Er ikke noe eksepsjonelt bortsett fra at det er helt og velholdt alderen tatt i betraktning.

Jeg var nok ikke i mandal på torsdag jeg. Men er nå ikke så få gråe E36 touring på veiene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut at dunkelyden jeg har hørt kommer fra eksosen. Løfta opp bakparten på bilen og når jeg røska til i endestykket så jeg mye bevegelse hele veien frem og det slo mye opp i dørken, så jeg må nok få bilen på bukk og se nærmere på festene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Når man våkner grisetidlig og har masse tid til overs bør man utnytte dette best mulig så da ble det bestilt ny termostat, starter, girkule (da min sitter løst), girbelg (hull i min) og remus bakpotte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...