Mexos Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Bra utgangspunkt. Blir spennende å følge denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 M3 frontfanger, felger, senk og hvite blinkers så er du i mål. Noen m-fanger blir det nok ikke på denne. Skal få lov til å være helt standard karosserimessig, men felger og senk må man ha. Hovedfokuset blir å holde den i teknisk god bruksstand, så får annet gøy komme i andre rekke. M3 frontfanger, felger, senk og hvite blinkers så er du i mål. Hvite? Er jo gule som er det "nye" Hehe, syntes selv det gav fronten en lit mer original polizei look. I like Bra utgangspunkt. Blir spennende å følge denne Nå har jeg ikke så mye spennende planer, bortsett fra senk og felger. Men skal ha fokus på å få den til å fremstå som så velholdt og clean som mulig i det minste... Ble veldig imponert over hvor velholdt interiøret er i denne i forhold til km.standen. Har gått over 220000 nå og viser ikke tegn til slitasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Grabba med ny skyss, skal følge med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Thænx Herlig å være tilbake med tyskertralle igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Må komme med noe flere bilder her! inni å sånt. Du som stod på YX i Mandal Torsdag kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Skal få tatt noen interiørbilder neste gang jeg er ute og plukker. Er ikke noe eksepsjonelt bortsett fra at det er helt og velholdt alderen tatt i betraktning. Jeg var nok ikke i mandal på torsdag jeg. Men er nå ikke så få gråe E36 touring på veiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Kanskje ikke,men føler ikke jeg ser så altfor mye touringer rundt her hvertfall. Har jo en jeg også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Team touring ftw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Har funnet ut at dunkelyden jeg har hørt kommer fra eksosen. Løfta opp bakparten på bilen og når jeg røska til i endestykket så jeg mye bevegelse hele veien frem og det slo mye opp i dørken, så jeg må nok få bilen på bukk og se nærmere på festene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Når man våkner grisetidlig og har masse tid til overs bør man utnytte dette best mulig så da ble det bestilt ny termostat, starter, girkule (da min sitter løst), girbelg (hull i min) og remus bakpotte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Hvilken eksos kjøpte du,bilde? Jeg må også bytte bakre del men ikke fått sett etter noen ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Den ser omtrent sånn ut, bare til 318i, så uten mellompotta http://www.bekkers.com/Merchant2/graphi ... 920504.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Så bra,hvor kjøpte du å pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Kjøpte på koed. Brukt så ble vel en 700-lapp +/- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 hmm,kommer interiørbildene snart? å kanskje bilder av oppgraderinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå