chrlod Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Hei Har et problem med at kjørecomputeren og klokka i bilen ofte resetter seg. Disse tingene skjer ikke mens jeg kjører bilen, men legger merke til det når jeg starter den igjen. Har også lagt merke til at angel eyes'ene ikke lenger går på når jeg låser opp bilen. Bilen er forøvrig en 09 mod 1-serie. Noen som vet hva dette kan komme av? Problemet har oppstått de siste 2-4 ukene.
chrlod Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 Når jeg tenker meg om tror jeg dette begynte å skje etter bilen var inne til lakkering (garantisak). Da jeg fikk den tilbake lyste batterilyset. Kan det være at det er lavt batterinivå som gjør disse tingene? Bilen lyser ikke nå, og det har ikke vert så lavt at jeg har hatt problemer med å starte den. Men det kan jo være at angel eyes'ene ikke går på når jeg låser opp bilen for å spare strøm? Uansett er det vel rart at kjørecomputeren og klokka resetter seg så lenge det er nok strøm til at jeg alltid har fått start på bilen?
Reef89 Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 En vanlig feil med klokke og computer er at den resetter seg selv ved dårlig strøm tilførsel eller batteri.
chrlod Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 OK. Da er det nok det som er grunnen. Bilen blir brukt mye til småturer, så den får nok ikke ladet seg særlig godt nå på vinteren. Får koble den til en batterilader til helgen, og la den stå noen timer. Forhåpentligvis gjør det susen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå