Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei får ikke åpnet bilen med knappene på nøkkelen. Er strøm på nøkkel og sentrallåsen fungerer så lenge jeg putter nøkkelen i døra men ikke med knappene. Noen som veit hvorfor?

Ingen som veit hvor denne frekvensforsterkeren sitter?

Skrevet

Hender noen ganger på min også. Låser da opp manuelt og lar alarmene gå av i noen sekunder og lukker så døren og bruker låseknappen til å låse døren / slå av alarmen. Da fungerer den igjen(en stund :? )

Min låser seg også opp ved spenningsfall på batteriet. Hjelper å toppladet batteri.

Skrevet

Hvordan tar man reset på nøkkelen? Det lyser i nøkkelen når jeg trykker og det lyser hurtig uten avbrytelser når jeg holder knappen inne så derfor ser jeg at det er strøm på nøkkelen. Når jeg låser opp manuelt så låser jo alle dørene seg så det vil ikke hjelpe

Skrevet
Hvordan tar man reset på nøkkelen? Det lyser i nøkkelen når jeg trykker og det lyser hurtig uten avbrytelser når jeg holder knappen inne så derfor ser jeg at det er strøm på nøkkelen. Når jeg låser opp manuelt så låser jo alle dørene seg så det vil ikke hjelpe

Jeg ville forsøkt med nytt batteri for sikkerhets skyld, ihvertfall dersom nøkkelen har virket for så plutselig ikke å virke en dag. Batteriet på min gikk for noen måneder siden, og da blinket det fortsatt rødt på nøkkelen, dog var blinkingen noe svakere enn normalt.

Skrevet

Takker for tipsene og har ikke prøvd alt enda, men må bare si at jeg veit jo ikke om det har fungert før siden jeg kjøpte bilen i går. Kan selfølgelig høre med forige eier, men er dette noe som er på alle e39 eller er det ekstrautstyr? forige bimmern var det et rødt lys rett under regnsensoren som blinka. Har ikke sett noe lys i den nye bilen men har da regnet med at det var fjernlås siden det er knapper på nøkkel?

Skrevet

Lyset som blinket under speilet ditt viste at at alarmen din var aktivisert. Ikke alle e39 er levert med alarm, min har det ikke.

Men skulle tro at bilen din er levert med fjernbetjent sentrallås, så kan være att nøklene har mistet koding.

Skrevet
Mest sannsynlig er frekvensforsterkeren din kaputt, den som mottar signalet fra nøkkelen. Ikke ukjent det på E39..

Hvor sitter denne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...