ChezApu Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 etterhvert som jeg leser alle hyggelige kommentarer på innlegget mitt. Når min kone kjøpte seg sin 2006 520dA synes jeg det var noe av det stiligste jeg hadde sett, og kjøregleden var på siden av alt annet jeg har prøvd. (Ikke sikkert akkurat det er noe argument ) Men når junior endte opp med sin 1999 så begynte jeg å ane hvorfor det ble reaksjoner når BMW slapp løs de nye karroseriene på begynnelsen av 2000 tallet. De nye er flotte og dristige, men nå ser jeg tydligere at feks E38 linjene er mer tidløse og elegante - de er klassiske, og som junior sier; disse modellene vokser seg bare på en, de blir finere og finere jo mer man ser på dem. Når en litt sliten 1999 i tillegg er mye bedre å kjøre enn min egen 2008 MB, så er det klart at man gjør seg noen tanker. Jeg ser virkelig frem til å sette meg inn i min "nye" BMW, selv om mange vil si det er galskap å bytte en strøken MB 2008 med alt av gadgets inn mot en 16 år gammel røver fra mellomeuropa. Når jeg leser alle godordene om kraftstasjonen under det lange smekre panseret gleder jeg meg enda mer. Regner med at den er tøffere i trynet enn 523'en til junior, og at kjøregleden ikke er noe mindre. Så dersom jeg ikke har kjøpt katta i sekken så ser jeg frem til vårt første møte med masse forventninger - har jeg kjøpt katta i sekken så finner det vel flere muligheter der ute når pengene en gang kommer tilbake på en slunken konto. Moderatoredit FTE: Hei og velkommen. Vi ønsker å holde forumet ryddig, så vennligst les posten om retningslinjer for posting på dette forumet. Den ligger klistret øverst i Annet bil- & motorprat. Vi har også en egen tråd for presentering av nye medlemmer, der kan du utfylle deg så mye du vil, og heller komme tilbake med en tråd på bilen din, med bilder og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 velkommen til bimmers morro at du har fått opp øynene til bmw. du har ikke gjort noe dumt der ; ) har du kjøpt deg e38 750?! gratulerer i såfall! dette er etter min mening ett av bmws peneste karosserier. nydelig komfort, opplevd kvalitet, kjøreglede osv osv jeg har hatt to stykker, og har vært meget fornøyd med begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg