Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greide det umulige , å knekke bilhåndtaket .. det var veldig kaldt og tok litt for hardt i ( kanskje på tide å slutte å trene :P )

Noen som vet hvor jeg får tak i BMW e39 BILHÅNDTAK???

Og ossen jeg bytter det evt :)!!!

Moderatoredit FTE: Les retningslinjene våre før du poster en topic. Slike overskrifter er unødvendige.

Skrevet

Konge!! Noen som har noen ide ang. lakkering av det dørhåndtaket, blir vell fargeforkjell selvom jeg lakkere det i samme farge som bilen (litt klarere) ! Kanskje det finnes en bedre løsning på det problemet. Hvis du vet noe si ifraa da! ;)

Skrevet

Finn riktig farve, da ordner det seg. Det er en liten del av eksteriøret, så da vil det ikke bli mye synlig! Om du lakkerer f.eks. en framskjerm da vil det kanskje bli litt synlig, men dette avhengig av hvor lyser faller, hvertfall min egen mening :)

Skrevet
Finn riktig farve, da ordner det seg. Det er en liten del av eksteriøret, så da vil det ikke bli mye synlig! Om du lakkerer f.eks. en framskjerm da vil det kanskje bli litt synlig, men dette avhengig av hvor lyser faller, hvertfall min egen mening :)

Støtter den!

Tenk på at lakk kan bli mørkere om du legger tykt! Har du en mørk bil prøver du med tynt lag først, matcher den ikke helt kan du kanskje legge et tykkere lag.

Har du eks sølvgrå kan lakken få grønn-skjær om du legger for tykt men gjennomsiktig om den blir for tynn. Før du bestemmer deg gjør du som gallay og prøver deg frem i lyset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...