hamansen Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 Er det mulig å farge skinn fra beige til sort, med godt resultat?
hamansen Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Skrevet Mars 23, 2012 Takker..men det blir litt langt unna det, bor i Nordland.. Er ute etter tips om produkter som jeg kan bruke Edit: Så nå at de forhandler et bra produkt i den kategorien!
Bmwrob Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Ja r fullt mulig, jeg hadde nok valgt å spørre om noen på www.detailersclub.no kan ta på seg jobben i nærheten av deg.. Entusiaster bare her
Hollabaloo Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Er det mulig å farge skinn fra beige til sort, med godt resultat? Skeptisk... jeg har brukt høykvalitets-skinnfarge for å farge opp slitt skinn i min bil, og merker at jeg må til med et par nye strøk nå etter ca et år p.g.a. slitasje. Virker ikke som fargen sitter så godt som originalfargen skinnet ble farget med på fabrikk. Vet om andre som har samme erfaring. Er jo kjedelig om den gamle fargen skinner gjennom etter litt bruk. Anbefaler deg å se etter et bytte-interiør i den fargen du har lyst på.
hamansen Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Skrevet Mars 24, 2012 Er E30 Cab, der er det ikke så enkelt å få tak i komplett sort skinn interiør som er i BRA stand, derfor lurer jeg på det med farging..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå