bearperformance Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 Driver å skal chippe bilen min. så har et enkelt spørsmål, Hvilken av de 2 epromene (chipene) Er det jeg skal bytte? sitter 2 stykker på linje, som er helt like.
bearperformance Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Skrevet Februar 11, 2012 Driver å skal chippe bilen min. så har et enkelt spørsmål, Hvilken av de 2 epromene (chipene) Er det jeg skal bytte? sitter 2 stykker på linje, som er helt like.
kimf Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 det står vanligvis et nr på chippen du har fått, siste sifferene i software kode, sjekk disse mot den som står i dme, forøverig har 325tds veldig mange software og hardware versioner, å her må du ha rett version av software for at det skal passe. I noen versioner bør man også bytte begge chippene
TRF Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 det bør vel de du kjøpte chip av kunne svare deg på. Dette er ganske grunnleggende kunnskap. Det er ingen av disse her som har noe mer eller mindre behov enn andre hw nummer for å bytte begge chippene.
TRF Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 Forøvrig er det den til venstre på bildet ditt du skal bytte. Sørg for å montere korrekt.
bearperformance Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Takker for svar, kjøpte chippen brukt. men bilen ladet ikke over 0,5bar. og bare "stanga" så chippen passsa ikke. Men da har jeg prøvd! mvh Bjørn
TRF Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Hehe... ofte greiest å kjøpe det beste med engang, blir ofte like billig og bedre slik.
bearperformance Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Skrevet Februar 14, 2012 Hehe... ofte greiest å kjøpe det beste med engang, blir ofte like billig og bedre slik. Da har jeg hvertfall prøvd men blir nok å kjøpe av noen som får fiksa det skikkelig neste gang
TRF Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 +1 eller, klistremerkene er nå i det minste borte, så noen har hatt fingrene i den.
kimf Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Er også forskjellig merke på dem 2 chippene, noe som tilsier at den ene er byttet ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå