Gå til innhold

Jan Magnus E30 M-Tech2 Turbo.


jan magnus
 Share

Anbefalte innlegg

spent på hvor lite du klarer å lade, men på en 2.7 så får du den kanskje ned i en bar?:-)

overså en kommentar her ja, regner med at den ikke var til meg. den eksosflenser var ikke lett å finne på nett.. dette er vel en grei sak å lage selv, om man kan sveise rustfritt.. noen som tar på seg oppgaven ? senter hull-hull er 90mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, full applaus, Jan Magnus, for bra jobb.. Sees på treff en dag, da? Var fantastisk på Våler i helgen! :)

hold your horses ! jeg har ikke startet den enda :oops: hehe. tipper dette går greit.

ja jeg er gira på treff jeg, men jeg får liksom aldri med meg når og hvor det er treff :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, full applaus, Jan Magnus, for bra jobb.. Sees på treff en dag, da? Var fantastisk på Våler i helgen! :)

hold your horses ! jeg har ikke startet den enda :oops: hehe. tipper dette går greit.

ja jeg er gira på treff jeg, men jeg får liksom aldri med meg når og hvor det er treff :S

Join Facebook-gruppen til BMW CCN, da, hvis ikke allerede gjort? Er et på Frognerseteren lørdag 06/10! ;) Går nok greit, ja, og film når du fyrer, da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, full applaus, Jan Magnus, for bra jobb.. Sees på treff en dag, da? Var fantastisk på Våler i helgen! :)

hold your horses ! jeg har ikke startet den enda :oops: hehe. tipper dette går greit.

ja jeg er gira på treff jeg, men jeg får liksom aldri med meg når og hvor det er treff :S

Join Facebook-gruppen til BMW CCN, da, hvis ikke allerede gjort? Er et på Frognerseteren lørdag 06/10! ;) Går nok greit, ja, og film når du fyrer, da? ;)

kommer garantert til å glemme å filme ;) men kan hende jeg filmer når jeg vet at den funker ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke til dine krav

kjører 984 selv, byttet bare pumpa som sto der orginalt

mente org pumpa satt i tanken. men da husker jeg kanskje feil ? er bare nivåmåler det da.

Edit:

regner med at pumpa i tanken blir sittende men kobler fra strømforsyning og fører en forlenget ledning ned til den nye bensinpumpa. sitter å ser på tegninger og megasquirt koblings-skjema og der står det vel egentlig at man legger opp en egen kabel fra ecu , men dette er vel ikke nødvendig når jeg kan koble med innpå org ledningsnett. har skjema for alt elektrisk på bilen liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det testkjøring før snøen kommer da ? :D

Frognerseter treffet har jeg ikke fått med meg :P

vel, det får vi se på :P den må jo mappes osv ;) det skjer nok ikke med megasquirt sprutet, det skal jeg bare bruke for å se om motoren starter. det ligger bare grunnmapp på sprutet nå. drivlinja mi er vel ikke helt potent til det jeg skal ha av hk heller. dumt at kassa eller noe raser i benken. penger rett i dass #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...