Gå til innhold

Jan Magnus E30 M-Tech2 Turbo.


jan magnus
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har eg lest gjennom tråden din, liker at du gjør ting nøye og tar deg godt ting til alt smått :)

Syns også wurth sine ting er konge å jobbe med sjøl om det er veldig dyrt :P

Er ikkje den tredje slangen den som går opp i påfyllningsrøret ? Er litt usikker men vet det går en slange fra tanken om opp dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har eg lest gjennom tråden din, liker at du gjør ting nøye og tar deg godt ting til alt smått :)

Syns også wurth sine ting er konge å jobbe med sjøl om det er veldig dyrt :P

Er ikkje den tredje slangen den som går opp i påfyllningsrøret ? Er litt usikker men vet det går en slange fra tanken om opp dit.

men hvis den går til påfyllingsrøret, hvorfor ender den opp i motorrommet, og hvor skal den tilkobles ? jeg finner ikke flere tilkoblinger for drivstoffslanger :P lenge siden jeg demonterte dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel luftinga til bensintanken? På e36 går denne inn på et kullfilter ved innsuget.

kan ikke skjønne at det er noe annet, skulle ønske jeg husket hva jeg koblet av hvor :P finner ikke igjen slangen på etk til gs heller. er vel dunt å blenne denne da om det er lufting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel luftinga til bensintanken? På e36 går denne inn på et kullfilter ved innsuget.

kan ikke skjønne at det er noe annet, skulle ønske jeg husket hva jeg koblet av hvor :P finner ikke igjen slangen på etk til gs heller. er vel dunt å blenne denne da om det er lufting.

Aureka !

9775.gif

da fant jeg ut hva den ventilen var og .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn, så merker jeg at det er en del tråder her på forumet som går meg hus-forbi, tross alle timene som blir brukt her innimellom. Din tråd er en av de jeg har oversett, og det merker jeg er forferdelig dumt!

Har lest gjennom alle sidene nå, og må si jeg er imponert over arbeidet du har gjort så langt. Her er det detaljer, og nøye gjennomført arbeid som blir gjort.

Du skriver at dette er ditt første prosjekt, og da vil jeg få påstå at du er en hendig kar, om du har gjort alt selv! Du gjennomfører alt fra karosseriarbeid, til elektrisk arbeid, motorbygg og alt som tilhører en bil som om du har gjort det halve livet. Det står det stor respekt av i så fall!

Gleder meg til å se fortsettelsen her, for nå skal jeg følge godt med fremover!! :)

Hilsen E30-entusiast som har sansen for slike prosjektråder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt denne tråden tidligere, men glemt den litt av i det siste. Men gikk igjennom hele tråden på nytt nå, og liker det jeg ser. Ting ser utrolig nøye gjennomført ut, og det er en god ting. Bare husk å opprettholde den holdningen når du begynner så siste finish - det er der det er lett å miste fokus...

Stå på, flott arbeid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for hyggelige kommentarer.

jeg har tenkt å kjøre samme stil hele vegen ut. og det hjelper jo på å få hyggelige tilbakemld på det jeg gjør. jeg ser for meg at bilen skal være "ferdig" til sommeren 2013. håper på å få deltatt på et e30 treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for hyggelige kommentarer.

jeg har tenkt å kjøre samme stil hele vegen ut. og det hjelper jo på å få hyggelige tilbakemld på det jeg gjør. jeg ser for meg at bilen skal være "ferdig" til sommeren 2013. håper på å få deltatt på et e30 treff.

Bra, stå på, da er vi to! :) Min kommer tilbake fra rustsveising og diverse idag, oppdaterer tråden min iløpet av kvelden, morgendagen og helgen! Satser også på å være klar til 2013! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...