Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjører igang en liten avstemning så jeg ser hva folk mener. mange er inne på tråden uten å legge igjen en kommentar og det er helt greit ;) denne kommer til å være i topp i tråden hele tiden slik at jeg ser om tråden holder mål til enhver tid eller om folk blir missfornøyde med oppfølgingen. om du vil legge til en begrunnelse for svaret du har valgt så er det fritt frem å gjøre det ;) Ris og Ros er lov i denne tråden.

husk at det er deres ris og ros som holder liv i tråden som er en av hovedinspirasjonene til å holde på med dette prosjektet.

det er også lov å endre stemmen til et annet svar om man vil ;)

Skrevet

Kjempe bra forklart. Også blir mor/fruen glad for og se at du kan fikse hull i egene sokker. :lol:

Har aldrig noen problemer med og dra nakkeputen helt av, vis du drar med litt fart. Da rekker ikke klipsa og låse. Samme når på. Bruk håndbakken og gi den en raskt slag fra under.

Skrevet
Kjempe bra forklart. Også blir mor/fruen glad for og se at du kan fikse hull i egene sokker. :lol:

Har aldrig noen problemer med og dra nakkeputen helt av, vis du drar med litt fart. Da rekker ikke klipsa og låse. Samme når på. Bruk håndbakken og gi den en raskt slag fra under.

det blir isåfall mor ;) fruen er litt for nymotens til å ha lært seg denne steinalderhobbyen ;)

jeg prøvde aldri å nappe opp nakkeputen, men det går sikkert det og. litt mas og måtte ta av setetrekk og alt bare for å få den av om man bare skal bytte nakkepute.

Skrevet

har tenkt å gå til innkjøp av trykkrør til motoren. også lurer jeg på hvordan man kan vite hva slags strl man skal velge på rørene. Anyone ?

turboen er en turbonetics gtk-450

jeg tenkte å gå for 2.5" men om 3 er tingen så er jeg ikke flauere en at jeg bruker det. :)

• 2 weeks later...
Skrevet

takk for det :)

var en liten snartur hos kimmit i dag. kan anbefale å handle av han. stor lagerbeholdning og hyggelig fyr.

kan se ut som om det kan dukke opp litt bilder av nye blanke alurør og silicone slanger i motorrommet iløpet av helgen. God jul :applause:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...