jan magnus Skrevet April 9, 2013 Forfatter Skrevet April 9, 2013 Noen som har en fungerende coil til n20 som jeg kunne testet med i dag? Mø seff være i nærheten
jan magnus Skrevet April 10, 2013 Forfatter Skrevet April 10, 2013 ja... da har jeg kommet langt og legnre enn langt i feilsøkingen på datasprutet. etter en lang dialog med DIYAUTOTUNE så har de ut ifra et par bilder sett at deres montør har loddet på feil motsand på coil output.. så sprut er herved pakket og klart til å fly over dammen for å bli reparert. også ble det litt opplegg av trykkrør til boost controlleren og wastegate det eneste jeg mangler nå for å få dette pent og koblet er bremserør-klips som ikke lenger finnes hos koed. mulig bavaria kan skaffe dette ? evt noen som har liggende ? det er da samme klipsene som bremserørene er festet med på torpedoveggen jeg er på utkikk etter.
jan magnus Skrevet April 11, 2013 Forfatter Skrevet April 11, 2013 Sett på GS bildeler? Det er utgått vare, men de har 1 på lager. Biltema har faktisk
jan magnus Skrevet April 17, 2013 Forfatter Skrevet April 17, 2013 da har jeg fått tak på komplett "battery relocation kit" til e30 325 slik at jeg får flyttet batteriet bak. jeg lager en liten diy på det. , jeg ser det er flere som lurer på hvordan man gjør dette.
jan magnus Skrevet April 22, 2013 Forfatter Skrevet April 22, 2013 Venter fortsatt på pakken fra usa med battery relocation kittet. Men i mellomtiden har jeg prøvd med på å trekke om hattehylla. Og det gikk slik: Den har vært lagret på en litt fuktig plass så det har utviklet seg litt ekkel mugg på den Dette gikk greit å fjerne med børste på drill.
jan magnus Skrevet April 22, 2013 Forfatter Skrevet April 22, 2013 Så gjenstår det bare å kutte ut til hullene til beltene
BMW E30 325 Skrevet April 22, 2013 Skrevet April 22, 2013 hva er det hvite ? hvor kjøpte du det sorte stoffet ?
jan magnus Skrevet April 23, 2013 Forfatter Skrevet April 23, 2013 hva er det hvite ? hvor kjøpte du det sorte stoffet ? Det hvite er tynn skumgummi som skal erstatte den gamle paddinga jeg måtte fjerne. Jeg skulle egentlig bruke støyisolerende filt ,men dette funket også. Filten er litt mer mørk grå som ser veldig lik ut om den gamle. Den er kjøpt på torshov bil.
BMW E30 325 Skrevet April 23, 2013 Skrevet April 23, 2013 var den lett å legge, og få den til å følge de org formene ?
jan magnus Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 var den lett å legge, og få den til å følge de org formene ? Jeg vil ikke anbefale å bruke skummet jeg har brukt. Linjene i hattehylla blir liksom litt avrundet og borte. Bruk støydempende tynn filt. Selve teppet var 100% ,også matchet fargen 95% også.
Laudrup Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 Fint prosjket du har, legger merke til at du er flink til å sandblåse deler, ser veldig bra ut jeg åpnet foresten org hjernen til 325 som jeg har liggende og der satt det en litt anderledes chip enn jeg hadde forventet. er dette noe spesiellt ? oppå står det RDL motorsport. noen som har peiling på om dette kan være en turbochip? Jeg kan lese den ut for deg om du vil? Så kan vi titte litt på fila å se hva det kan være for type map på den
jan magnus Skrevet April 26, 2013 Forfatter Skrevet April 26, 2013 Du kan det ? Det hadde jo vært ypperlig , ellers så er ikke den hjernen brukanes med den chipen. Takk for gode ord
Laudrup Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 Ja, kan du gi meg serienummeret på hjernen, så kan jeg gjøre litt forberedelser å finne fram/lage settingsfil. Edit: det står på chipen 3 siste siffer er 173 tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå