Gå til innhold

Jan Magnus E30 M-Tech2 Turbo.


jan magnus
 Share

Anbefalte innlegg

ja... da har jeg kommet langt og legnre enn langt i feilsøkingen på datasprutet. etter en lang dialog med DIYAUTOTUNE så har de ut ifra et par bilder sett at deres montør har loddet på feil motsand på coil output.. så sprut er herved pakket og klart til å fly over dammen for å bli reparert.

3C9A64B4-FFFC-4203-BD7F-018E7CC658AB-16082-000008AE60988F91_zps2b95386f.jpg

også ble det litt opplegg av trykkrør til boost controlleren og wastegate :)

3323A7F3-A672-4FBC-AE71-9DAF8AFFFF4A-16082-000008AE5BEAC563_zpsc7b16820.jpg

1430D191-2790-4247-ABBB-F3F17D5A6674-16082-000008AE56A6E5EE_zps1fef7162.jpg

det eneste jeg mangler nå for å få dette pent og koblet er bremserør-klips som ikke lenger finnes hos koed. mulig bavaria kan skaffe dette ? evt noen som har liggende ? det er da samme klipsene som bremserørene er festet med på torpedoveggen jeg er på utkikk etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter fortsatt på pakken fra usa med battery relocation kittet.

Men i mellomtiden har jeg prøvd med på å trekke om hattehylla. Og det gikk slik:

Den har vært lagret på en litt fuktig plass så det har utviklet seg litt ekkel mugg på den

pyqeqeqa.jpg

emujy8ag.jpg

Dette gikk greit å fjerne med børste på drill.

eqanu2ym.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det hvite ? hvor kjøpte du det sorte stoffet ?

Det hvite er tynn skumgummi som skal erstatte den gamle paddinga jeg måtte fjerne. Jeg skulle egentlig bruke støyisolerende filt ,men dette funket også.

Filten er litt mer mørk grå som ser veldig lik ut om den gamle. Den er kjøpt på torshov bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var den lett å legge, og få den til å følge de org formene ?

Jeg vil ikke anbefale å bruke skummet jeg har brukt. Linjene i hattehylla blir liksom litt avrundet og borte. Bruk støydempende tynn filt. Selve teppet var 100% ,også matchet fargen 95% også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint prosjket du har, legger merke til at du er flink til å sandblåse deler, ser veldig bra ut :)

jeg åpnet foresten org hjernen til 325 som jeg har liggende og der satt det en litt anderledes chip enn jeg hadde forventet. er dette noe spesiellt ?

oppå står det RDL motorsport. noen som har peiling på om dette kan være en turbochip?

Jeg kan lese den ut for deg om du vil? Så kan vi titte litt på fila å se hva det kan være for type map på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...