Gå til innhold

Jan Magnus E30 M-Tech2 Turbo.


jan magnus
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Litt dyrere i innkjøp med "skikkelige" hjul, men du får igjen tilsvarende penger når du selger. Replicahjul faller til halv pris med samme du monterer... Men skjønner jo greia med å bruke 10k i stedet for 20k, sånn i utgangspunktet. Men det er et bedre kjøp å kjøpe orginale hjul i d store og hele ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man selge hjula da? :D

Føler litt med begge parter her, da jeg vet godt hvor lyst man har på nye felger, men pengeboka sier nei..

Om man ikke har planer om å kvitte seg med hjulene, så kan man jo sånnsett kjøpe kopier. Bare å passe på å kjøpe en kopi som ser lik ut da :)

Fordelen med ekte skrudde hjul, er jo at man kan kjøpe ny ytterbane hvis man kantkjører osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også liker veldig godt originalt sånn uansett. Men siden dette skal være en søndagsbil , så blir ikke slitasjen veldig stor heller. Jeg har hatt litt dårlige erfaringer på div billigfelger så jeg vet at org er det beste. Men når bare hjul er en av de tingene som koster 5-siffrede summer så er det lov å spare inn litt her og der . Som sagt, det er mulig å kjøpe ekte etterhvert (om man finner )

Etter hjul nå så er fram skjermer, takluke og lakkering + mapping som gjenstår. Så er bilen "ferdig "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...