Larsgunnar Skrevet Mai 13, 2013 Skrevet Mai 13, 2013 Sjå her ja, her må jeg følge med. Veldig ryddig bygg! Liker'e
jan magnus Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Skrevet Mai 13, 2013 Sjå her ja, her må jeg følge med. Veldig ryddig bygg! Liker'e Takk for det
jan magnus Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Skrevet Mai 25, 2013 Dette blir en litt off topic uppdate. Men jeg fikk denne kaka til bursdagen min i dag topp stemning .
jan magnus Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Skrevet Mai 26, 2013 Gratulerer med dagen! Det var en fin kake Takk for det Så over til noe annet gøy! Jeg har fått mtech 2 fangere i dag , så da blir det prøvemontering til uken
Torolav933 Skrevet Mai 28, 2013 Skrevet Mai 28, 2013 nettopp lest gjennom heile tråden, syns du gjer ein fantastisk god jobb. gleder meg til å sjå ferdig resultat!
jan magnus Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Skrevet Mai 28, 2013 nettopp lest gjennom heile tråden, syns du gjer ein fantastisk god jobb. gleder meg til å sjå ferdig resultat! Tusen takk for det nå er det ikke mye igjen før den er ferdig heløer mangler penger
jan magnus Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Skrevet Mai 30, 2013 Da har lykter også ankommet kun prøvemontert, det blir en liten restaurering av disse også når jeg får tid :
jan magnus Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Skrevet Juni 3, 2013 BBS rs 17" bestillt og hentes på fredag Bilder kommer
jan magnus Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Skrevet Juni 4, 2013 the real deal ? Ikke real deal ! Jeg føler det er litt voldsomt med penger for 4 felger . Kanskje senere evt replica ser ganske bra ut de og
Jørgen Lie Skrevet Juni 4, 2013 Skrevet Juni 4, 2013 Litt dyrere i innkjøp med "skikkelige" hjul, men du får igjen tilsvarende penger når du selger. Replicahjul faller til halv pris med samme du monterer... Men skjønner jo greia med å bruke 10k i stedet for 20k, sånn i utgangspunktet. Men det er et bedre kjøp å kjøpe orginale hjul i d store og hele
Larsgunnar Skrevet Juni 4, 2013 Skrevet Juni 4, 2013 Må man selge hjula da? Føler litt med begge parter her, da jeg vet godt hvor lyst man har på nye felger, men pengeboka sier nei.. Om man ikke har planer om å kvitte seg med hjulene, så kan man jo sånnsett kjøpe kopier. Bare å passe på å kjøpe en kopi som ser lik ut da Fordelen med ekte skrudde hjul, er jo at man kan kjøpe ny ytterbane hvis man kantkjører osv.
jan magnus Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Skrevet Juni 4, 2013 Jeg også liker veldig godt originalt sånn uansett. Men siden dette skal være en søndagsbil , så blir ikke slitasjen veldig stor heller. Jeg har hatt litt dårlige erfaringer på div billigfelger så jeg vet at org er det beste. Men når bare hjul er en av de tingene som koster 5-siffrede summer så er det lov å spare inn litt her og der . Som sagt, det er mulig å kjøpe ekte etterhvert (om man finner ) Etter hjul nå så er fram skjermer, takluke og lakkering + mapping som gjenstår. Så er bilen "ferdig "
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå