Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig felger :D noen som vet om bilen bil "sette" seg mer etterhvert ? Jeg er ikke fornøyd med høyden, har justert coiloverne på lavest bak.

gemy8emy.jpg

za5ujyse.jpg

Og nye originale framskjermer på begge sider foran ;)

5ebahepu.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

Tut-tut. Har vært stille her en stund må pga oppussing og flytting.

Men på lørdagen fikk jeg gjort mye.

Fikk timet motoren og montert på mtech 2 kittet (org)

da3ujyqu.jpg

Skrevet
Dette blir knall :) Skikkelig fine hjul du har fått på :)

Takk :) selv om det er replica så er de veldig fine :) sikkert en utbrukt felg på e30 men jeg elsker de.

Skrevet
Hvilket fabrikat er de felgene av? Pen kopi! :)

Mye fint å se på i denne tråden, moro å følge med!

De er kjøpt på gs så jeg regner med at de er lagd i kina eller noe. Gøy at folk følger med og kommenterer :)

Skrevet

Oppreshing av baklykter.

Fikk jo tak i noen brukte lykter som var ganske slitt , men til en ok pris.

Så jeg gjorde det jeg kan best , gjøre ting som ikke er så blanke til veldig blankt.

Resultat :

Før behandling..

vyzyte3e.jpg

Etter.

vagera7u.jpg

Skrevet
Bra resultat :) Hvordan gjorde du det? Bare polert opp eller har du brukt klarlakk?

De ble "rubbet " som det heter :) tenkte jeg skulle modde de litt med noe toningsspray , og da så lite at det ikke ser dumt ut . :)

Skrevet

Heeey !

4hjulskontroll utført og test-tur med tunerstudio :)

Er det meg eller er "Logviewer " så dårlig som det ser ut som ? Vi finner ikke TPS kurve og boost kurven står kun som KPA , vi vil lese den av i BAR.

Ellers så funker motoren bra , men lader litt vel mye til å kun stå på laveste innstilling på den elektroniske boost kontrolleren. Lader ca 0,8bar på 4500rpm . Wastegaten er en hks kopi 60mm. Koblet både på undersiden og oversiden. (2portet wastegate)

• 5 weeks later...
Skrevet

hei kjære venner.

jeg driver å skal starte opp bilen på e85 , men så har jegikke noe tenningsmap som passer for e85. noen her som kunne sendt meg et oppsett så jeg har noe å begynne med ? til megatune (msq fil )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...