jan magnus Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Skrevet Juni 7, 2013 Endelig felger noen som vet om bilen bil "sette" seg mer etterhvert ? Jeg er ikke fornøyd med høyden, har justert coiloverne på lavest bak. Og nye originale framskjermer på begge sider foran
Håvard P Skrevet Juni 8, 2013 Skrevet Juni 8, 2013 Er vel fortsatt noen kilo til som skal monteres bak:) ?
jan magnus Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Skrevet Juni 8, 2013 Er vel fortsatt noen kilo til som skal monteres bak:) ? Godt poeng ! Pluss at tanken er tom
jan magnus Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Skrevet Juni 24, 2013 Tut-tut. Har vært stille her en stund må pga oppussing og flytting. Men på lørdagen fikk jeg gjort mye. Fikk timet motoren og montert på mtech 2 kittet (org)
Testpiloten Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Dette blir knall Skikkelig fine hjul du har fått på
jan magnus Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Skrevet Juni 24, 2013 Dette blir knall Skikkelig fine hjul du har fått på Takk selv om det er replica så er de veldig fine sikkert en utbrukt felg på e30 men jeg elsker de.
Larsgunnar Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Hvilket fabrikat er de felgene av? Pen kopi! Mye fint å se på i denne tråden, moro å følge med!
jan magnus Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Skrevet Juni 24, 2013 Hvilket fabrikat er de felgene av? Pen kopi! Mye fint å se på i denne tråden, moro å følge med! De er kjøpt på gs så jeg regner med at de er lagd i kina eller noe. Gøy at folk følger med og kommenterer
jan magnus Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Skrevet Juni 28, 2013 Oppreshing av baklykter. Fikk jo tak i noen brukte lykter som var ganske slitt , men til en ok pris. Så jeg gjorde det jeg kan best , gjøre ting som ikke er så blanke til veldig blankt. Resultat : Før behandling.. Etter.
TM custom Skrevet Juni 29, 2013 Skrevet Juni 29, 2013 Bra resultat Hvordan gjorde du det? Bare polert opp eller har du brukt klarlakk?
jan magnus Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Skrevet Juni 29, 2013 Bra resultat Hvordan gjorde du det? Bare polert opp eller har du brukt klarlakk? De ble "rubbet " som det heter tenkte jeg skulle modde de litt med noe toningsspray , og da så lite at det ikke ser dumt ut .
jan magnus Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Skrevet Juli 5, 2013 Heeey ! 4hjulskontroll utført og test-tur med tunerstudio Er det meg eller er "Logviewer " så dårlig som det ser ut som ? Vi finner ikke TPS kurve og boost kurven står kun som KPA , vi vil lese den av i BAR. Ellers så funker motoren bra , men lader litt vel mye til å kun stå på laveste innstilling på den elektroniske boost kontrolleren. Lader ca 0,8bar på 4500rpm . Wastegaten er en hks kopi 60mm. Koblet både på undersiden og oversiden. (2portet wastegate)
jan magnus Skrevet August 3, 2013 Forfatter Skrevet August 3, 2013 hei kjære venner. jeg driver å skal starte opp bilen på e85 , men så har jegikke noe tenningsmap som passer for e85. noen her som kunne sendt meg et oppsett så jeg har noe å begynne med ? til megatune (msq fil )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå