Gå til innhold

Jan Magnus E30 M-Tech2 Turbo.


jan magnus
 Share

Anbefalte innlegg

Bare å fyre opp på bensintenning. Ingen problem det.

Hva er problemet med kpa? Tps er jo også mulig i mlv. Bare å legge den til i venstre kolonne om den ikke er der. Fullversjonen av mlv er VELDIG bra.

Hva slags boost control har du, siden du bruker begge portene på wg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å fyre opp på bensintenning. Ingen problem det.

Hva er problemet med kpa? Tps er jo også mulig i mlv. Bare å legge den til i venstre kolonne om den ikke er der. Fullversjonen av mlv er VELDIG bra.

Hva slags boost control har du, siden du bruker begge portene på wg?

jeg har betalt alle programmene for å få mest ut av de :) vi har pratet litt rundt om å få mappet bilen min på 85, men at jeg burde ordne et base tenningsap først.

vi har leitet i kolonnen etter tps signalet men finner det ikke. sikkert greit med kpa, bare litt andre tall og forholde seg til .

jeg har den som diyautotune anbefaler. svart klump med 2 ledninger. altså elektronisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au da :( det Men det var smart å sende på service før du kjøper ny, jeg tror ikke det blir "så" dyrt hvis det bare er skovlene som tok skade som vises der.

HKS er vel sånn japse bolt on greier som er masseprodusert, sånt kommer jeg aldri til å kjøpe tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au da :( det Men det var smart å sende på service før du kjøper ny, jeg tror ikke det blir "så" dyrt hvis det bare er skovlene som tok skade som vises der.

HKS er vel sånn japse bolt on greier som er masseprodusert, sånt kommer jeg aldri til å kjøpe tror jeg.

ja jeg vurderer veldig om dagen hva det blir til. kunne godt tenke meg en turbo som spoler oppl itt raskere og.

vel... nå har jeg tid til å perfeksjonere litt mens den ikke går alikevell.

så da tok jeg meg tiden til å bytte bensintank, noe som er et HÆ....TE syns jeg når man må ligge under bilen med e85 rennende nedover kjakan...

null_zps690575c9.jpg

null_zpsd4f3267e.jpg

fant også ut at alle boltene den ene stikkakselen inne ved diffen var løsnet slik at det hadde sprutet fett utover hele under bilen. samme på ytre delen, fulle felgen av svart fett.. noe jeg ikke helt skjønner meg på . ute ved felgen er det da ikke noe mulighet for fettet å sprute ut ? ihverfall så var det mye kliss der.

så, modding av intecooler og rør sik at jeg får på mtech 2 fangeren

bonus: radiatoren får mere luft :)

Før..

5FFEFDF1-DDB7-4B16-A639-E64F07D68B4D-636-00000117364B4471.jpg

null_zps686d4852.jpg

null_zpsdf539171.jpg

testet også ut den nye "rynkesprayen" jeg har kjøpt som skal brukes på div motordeler.

jeg liker teksturen veldig godt.

en liten test på et vannør jeg hadde liggende. 2 timer tørk og 1 time på 90grader i ovnen.

null_zps28aa001b.jpg

null_zpscef729e1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble visst en til på rappen gitt.

har finkjemmet utvalget på gasolin.no

FOR en butikk ! håper det de selger er av kvalitet.

det ble en mekkematte

mekkematte_zps760336b8.jpg

en boks rynkespray

krympespray_zpsc019fe76.jpg

, fireseal2000 (eksosrør tettemasse, repp av hull etc.)

fireseal_zps2580e126.jpg

og et produkt som skal brukes på neste jobb på motoren, å tette og lodde de løse uttakene til ånding og bremsekraftforsterker som popper ut når overtrykket kommer.

aslulodd_zpsfa21794f.jpg

kommer bilder selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet og siklet meg igjennom hele tråden og er helt dårlig etter og få startet på bmw prosjektet mitt også!

Vanvittig gjennomført arbeid, blir jo så godt som nytt jo! Kan hende jeg spør deg om noen tips og triks hvis det dukker opp noe på min bil som jeg lurer på.

og ang. Gasolin, jeg har vært i butikken der og lagt opp brannvarsling. Virker som en ryddig plass og hyggelige mennesker som jobber der. Kjøpte noe plastidip for en kompis og fikk god pris! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet og siklet meg igjennom hele tråden og er helt dårlig etter og få startet på bmw prosjektet mitt også!

Vanvittig gjennomført arbeid, blir jo så godt som nytt jo! Kan hende jeg spør deg om noen tips og triks hvis det dukker opp noe på min bil som jeg lurer på.

og ang. Gasolin, jeg har vært i butikken der og lagt opp brannvarsling. Virker som en ryddig plass og hyggelige mennesker som jobber der. Kjøpte noe plastidip for en kompis og fikk god pris! :)

tusen takk for det. det er bare å spørre :mrgreen: jeg er ingen mekaniker men jeg kan dele erfaringer ihvetfall ;) det virker som om det er billig frakt der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...