Gå til innhold

Jan Magnus E30 M-Tech2 Turbo.


jan magnus
 Share

Anbefalte innlegg

Ser utroli bra ut, blir strøkent resultat med denne nøyaktigheten ihvertfall :) er det lov å spørre om sånn ca. Hva budsjettet dit ligger på ?

Takk for det :) har egentlig ikke noe budsjett :S ihvertfall så har jeg ikke hatt det hittil. Men nå som bilen begynner å bli "ferdig" så er det begrensa hva mer jeg får brukt penger på . Men ser for meg at jeg har igjen litt over 30.000 - 40.000 igjen før jeg er i mål :)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja ser bare at du kjøper alt nytt og mye originale bmw deler her så kan ikke være billig.. Du havner vel nesten oppi mot 100 høvdinger totalt ? Skal selv kjøpe mtech2 kitt nå, schmiedmann skulle ha 25,000 for komplett sett, å det var uten vinga bak, den var ut av produksjon... Hvor kjpøte du ditt kitt? Og hva betalte du ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja ser bare at du kjøper alt nytt og mye originale bmw deler her så kan ikke være billig.. Du havner vel nesten oppi mot 100 høvdinger totalt ? Skal selv kjøpe mtech2 kitt nå, schmiedmann skulle ha 25,000 for komplett sett, å det var uten vinga bak, den var ut av produksjon... Hvor kjpøte du ditt kitt? Og hva betalte du ? :)

Jada , det jeg kan kjøpe ifra bmw kjøper jeg der :) 100 høvdinger har jeg passert med god margin sålangt ;) hehe. Men målet er ikke å bruke mest mulig men å bli fornøyd :) bruker man litt tid på ting så er det oppnåelig :) jeg ville kjøpt kittet på koed som jeg gjorde. Jeg kjøpte kun dørplater på koed da. Også fant jeg en som solgte resten brukt :)

Jeg betalte 8000ca for panelene og 4000 for fangerne og spoileren har jeg ikke kjøpt enda :)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst er bare interesangt å vite om hvor mye etslikt omfattende prosjekt kommer opp i :) ja har lest hele tråden din, kan ikke sjønne noe annet enn at når bilen er ferdi oppnår du målet ditt og blir veldi fornøyd. Bilen er jo nesten som ny :) stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst er bare interesangt å vite om hvor mye etslikt omfattende prosjekt kommer opp i :) ja har lest hele tråden din, kan ikke sjønne noe annet enn at når bilen er ferdi oppnår du målet ditt og blir veldi fornøyd. Bilen er jo nesten som ny :) stå på.

Ja det blir fort kostbart :) men så lever jeg i troen om at bilen kommer til å leve i mange år til og har en god verdi etter alle "investeringene" .

Neste uppdate folkens blir:

Har kjøpt meg mtech 2 ratt og grøftelykter pluss noe dilldall som skal monteres + at turboen snart er i hus, dette har tatt vannvittig lang tid , men nå er det jo vinter så da haster det ikke så mye lenger. Jeg har lagt i planene å mappe bilen hos krb iløpet av vinteren også

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søndagsupdate

 

forrige uke hentet jeg noen tildekninger som skal monteres på torpedoveggen for å skjule motorledningsnett osv.

det ble litt slossing for å få alt til å klipses på plass.

 

null_zpsff439ed1.jpg

 

null_zpscb19d37b.jpg

 

montert støydempingen.

null_zpsc7a6085b.jpg

 

 

ferdig montert

null_zpsf6889696.jpg

 

null_zpsca12cc7e.jpg

 

føler meg snart ferdig med å gjøre motorrommet perfekt.

 

null_zps198d9e67.jpg

 

monterte også på det nye rattet også

 

null_zps68f34f21.jpg

 

null_zps005af056.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått litt varer fra kimmit som gjør at jeg snart kan starte motoren igjen.

Er det mange her som opplever upresis levering fra ksr.no ? Nå er det 3 gabgen på rad hvor jeg får både feil vare og at det mangler varer i leveringen. 3gang på rad ?? Og det er heller ikke snakk om store bestillinger.

Nå skal det sies at de ordner opp etter seg men jeg syns det kanskje blir litt for tidkrevende når dette skjer hver gang.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...