jan magnus Skrevet Oktober 18, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2013 Krise! Dro av hetta på pluggledning 6 istad. Noen som har denne liggende ? Bør vel være med føleren som sitter på kabelen. Sent from my iPhone using Tapatalk 2
mxsondre Skrevet Oktober 18, 2013 Skrevet Oktober 18, 2013 jeg har kan få alle 6 pluggledninger med fordeler osv for 200 kr
jan magnus Skrevet Oktober 18, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2013 jeg har kan få alle 6 pluggledninger med fordeler osv for 200 kr Sålenge du garanterer at de er i orden så tar jeg de facelift plugger ? Husker ikke om det er noe forskjell på face og preface når det kommer til denne sensoren på plugg 6? Sent from my iPhone using Tapatalk 2
mxsondre Skrevet Oktober 18, 2013 Skrevet Oktober 18, 2013 må skuffe deg litt, sjekket i sta og dem var kastet :-/
mxsondre Skrevet Oktober 18, 2013 Skrevet Oktober 18, 2013 Men er det ikke bedre og bygge om til eksterne coiler når du bygger slik da?
KarlDahl Skrevet Oktober 18, 2013 Skrevet Oktober 18, 2013 Kan du ikke bare sette på en ny plugghette?
jan magnus Skrevet Oktober 18, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2013 Kan du ikke bare sette på en ny plugghette?ulig det går men det skal helst være originalt Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 18, 2013 Skrevet Oktober 18, 2013 :D :D har lest HELE tråden nå og blir så sjukt gira bare av å lese det er! (er relativt ny på bimmers) en dag skal det bli skikkelig prosjekt på meg også! stor inspirasjon og du er så SIIIIIINNSYKT nøye!! bøyer meg i støvet
jan magnus Skrevet Oktober 18, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2013 :D :D har lest HELE tråden nå og blir så sjukt gira bare av å lese det er! (er relativt ny på bimmers) en dag skal det bli skikkelig prosjekt på meg også! stor inspirasjon og du er så SIIIIIINNSYKT nøye!! bøyer meg i støvet Oj stor takk !! Hyggelig med sånne innlegg Sent from my iPhone using Tapatalk 2
jan magnus Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2013 Har tenkt litt på hvordan jeg skal få løst problemet med kostnaden på leie av argon. Jeg måtte jo sveise om eksosen etter turbobytte, takket være google og bimmers så fant jeg engangsflasler på torshovbil. Disse flaskene fungerte helt UTMERKET ! Kjøpte 2stk og har ikke brukt opp den ene engang... Her, linet opp . Ferdig sveiset (skal wrappes) Neste del på eksosen blir å lage en slik en God natt Sent from my iPhone using Tapatalk 2
b3ntsen Skrevet Oktober 20, 2013 Skrevet Oktober 20, 2013 Kostnaden er helt vill på sveisegassen selv om du bare kjøper disse små flaskene.. Er vel ca 230 kr for flaska?
jan magnus Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2013 Kostnaden er helt vill på sveisegassen selv om du bare kjøper disse små flaskene.. Er vel ca 230 kr for flaska? Hvis man tenker litt stort på det så er det jo fyktelig dyrt. Men 230kr for å få igang bilen igjen og gjort ferdig den lille jobben som stod igjen har jeg råd til mye annet jeg har kjøpt til denne bilen som er værre å tenke på at jeg brukt penger på. . Nå har jeg fått tak i Co2 brannslukker apparat som jeg skal "bygge" om så da slapp jeg billig unna alikevel Sent from my iPhone using Tapatalk 2
jan magnus Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2013 Har ikke gjort så mye med bilen i dag men jeg har laget meg mitt eget "show room"med nye butikk spot skinner i taket Hva syns dere ? Ikke minst er dette knall-lys å jobbe i ! Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Laudrup Skrevet Oktober 23, 2013 Skrevet Oktober 23, 2013 Bra Det er i hvert fall motiverende bilder, i hvert fall da jeg holder på å pusse opp garasjen min Jeg skulle gjerne sett hvordan du har festet sideskjørte/panela. Kanskje jeg kunne tatt meg en tur en dag, så kunne vi lest av den chipen også.
jan magnus Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2013 Bra Det er i hvert fall motiverende bilder, i hvert fall da jeg holder på å pusse opp garasjen min Jeg skulle gjerne sett hvordan du har festet sideskjørte/panela. Kanskje jeg kunne tatt meg en tur en dag, så kunne vi lest av den chipen også. Den chipen har jeg helt glemt:( jeg har den liggende i bilen, så du er velkommen til å ta en titt om du vil det de er festet på en enkel måte uten noe borring osv men org klips Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå