Gå til innhold

Jan Magnus E30 M-Tech2 Turbo.


jan magnus
 Share

Anbefalte innlegg

jeg har :) kan få alle 6 pluggledninger med fordeler osv for 200 kr :)

Sålenge du garanterer at de er i orden så tar jeg de :) facelift plugger ? Husker ikke om det er noe forskjell på face og preface når det kommer til denne sensoren på plugg 6?

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D :D :D :D

har lest HELE tråden nå og blir så sjukt gira bare av å lese det er! (er relativt ny på bimmers)

en dag skal det bli skikkelig prosjekt på meg også!

stor inspirasjon og du er så SIIIIIINNSYKT nøye!! :D

bøyer meg i støvet :love:

Oj :D stor takk !! Hyggelig med sånne innlegg :)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på hvordan jeg skal få løst problemet med kostnaden på leie av argon. Jeg måtte jo sveise om eksosen etter turbobytte, takket være google og bimmers så fant jeg engangsflasler på torshovbil. Disse flaskene fungerte helt UTMERKET ! Kjøpte 2stk og har ikke brukt opp den ene engang...

Postet bilde

Postet bilde

Her, linet opp .

Postet bilde

Ferdig sveiset (skal wrappes)

Postet bilde

Neste del på eksosen blir å lage en slik en

Postet bilde

God natt

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kostnaden er helt vill på sveisegassen selv om du bare kjøper disse små flaskene.. Er vel ca 230 kr for flaska?

Hvis man tenker litt stort på det så er det jo fyktelig dyrt. Men 230kr for å få igang bilen igjen og gjort ferdig den lille jobben som stod igjen har jeg råd til :) mye annet jeg har kjøpt til denne bilen som er værre å tenke på at jeg brukt penger på. . Nå har jeg fått tak i Co2 brannslukker apparat som jeg skal "bygge" om så da slapp jeg billig unna alikevel ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra :) Det er i hvert fall motiverende bilder, i hvert fall da jeg holder på å pusse opp garasjen min :)

 

Jeg skulle gjerne sett hvordan du har festet sideskjørte/panela. Kanskje jeg kunne tatt meg en tur en dag, så kunne vi lest av den chipen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra :) Det er i hvert fall motiverende bilder, i hvert fall da jeg holder på å pusse opp garasjen min :)

Jeg skulle gjerne sett hvordan du har festet sideskjørte/panela. Kanskje jeg kunne tatt meg en tur en dag, så kunne vi lest av den chipen også.

Den chipen har jeg helt glemt:( jeg har den liggende i bilen, så du er velkommen til å ta en titt om du vil det :) de er festet på en enkel måte uten noe borring osv men org klips

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...