Gå til innhold

Jan Magnus E30 M-Tech2 Turbo.


jan magnus
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg hatt besøk av ny lakkerer som i utgangspunktet var 1'ste valget mitt men som bortfalt pga pris. Det var det dummeste jeg har gjort. En lærepenge på at man får det man betaler for. I dette tilfelle fikk jeg ikke det jeg betalte for selv om summen var 21.000 det er så mange feil og mangler fra lakkeringsjobben som har vært gjort nå pluss bulker osv osv i karosseriet som har blitt oversett , så hele bilen må pusses ned og omlakkeres på nytt. Veldig trist for lommeboka mi, men gode nyheter for oss som setter pris på ett skikkelig arbeid og en seriøs restaurering. Denne gangen kommer det ikke til å ta mere enn max 2 uker å få bilen ferdig ,og fornøyd garanti. Så da er det ut med 25.000 til , men dette er helt nødvendig for at resultatet skal bli 100% .

Pusset ned luka med 2000/4000 papir og rubbet opp igjen uten at resultatet kunne bli noe mer enn litt bedre...

a2yjuge7.jpg2any2ybu.jpg

50/50 bilde. Selv etter våtsliping ble jeg ikke kvitt porer og groper etter silikon rester. Det er også en ruglete og dårlig grunnjobb som ikke kan fikses opp med polering.

Jeg legger sjela mi i den bilen her så jeg håper alle setter pris på innsatsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok vanskelig å få igjen penger av en som mener at jobben stod til summen. Jeg får svelge den kamelen og innse at jeg dreit meg ut. Enkelt og greit. Jeg kommer ikke til å kreve penger tilbake , men kommer heller ikke til å verken bruke han igjen eller sende andre dit. Større tap for han enn meg . Ryktene og omtale sprer seg fort nå tildsgs så det blir nok ikke store jobbene på han noe mer. Lakkereren som var der i dag er såpass proff at han ikke rakker ned på andres arbeid men heller sier hva han kommer til å gjøre bedre og gir utrykk for at jeg garantert blir fornøyd.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med dårlig lakkjobb, vært uttfor det samme selv. Syntes faktisk det ser ut som sammme sted som jeg lakket en bil en gang. Askim?

Men bra du står på og rydder opp, blir fin denne :)

For meg så er det helt krise om det ikke blir tilnærmet lik perfekt når jeg har v

Brukt så mye flid på alt annet. Det er ikke i askim jeg har lakkert, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil levert kl 1500 fredag.

Bil hentet igjen 19.00 i dag (lørdag) og jobben var helt utrolig bra utført. Det gledes over resultatet. Fargen er ikke lett å se på disse bildene ,så det kommer flere når bilen er ferdig montert. Fikk montert mye bare i kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...