Mathias Holtsdalen Skrevet Mai 25, 2014 Skrevet Mai 25, 2014 fyyyyfaen det her blir sjukt!! :D jan magnus reagerte på dette 1
jan magnus Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Skrevet Mai 26, 2014 Lekkert! Er det Sparkling Brown? Nei, den heter sophistogrey Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Silverboy Skrevet Mai 26, 2014 Skrevet Mai 26, 2014 Da så den mørkere ut på bildet enn i virkeligheten dritfin farge
jan magnus Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Skrevet Mai 26, 2014 Da så den mørkere ut på bildet enn i virkeligheten dritfin farge Det finnes 4 nyanser av denne , og det ble valgt den den mørkeste
MortenTouring Skrevet Mai 26, 2014 Skrevet Mai 26, 2014 Har lest gjennom hele tråden din nå, virkelig imponert over arbeidet ditt! Det er bra du bruker tiden din på den for resultatet blir også deretter. Keep up the good work! gleder meg til å se mere av denne
jan magnus Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Skrevet Mai 27, 2014 Har lest gjennom hele tråden din nå, virkelig imponert over arbeidet ditt! Det er bra du bruker tiden din på den for resultatet blir også deretter. Keep up the good work! gleder meg til å se mere av denne Takk for det , jeg får vel holde ut på det siste som skal gjøres også vel blir montasje i hele dag , så jeg regner med at bilen er ferdig utvendig i dag Sent from my iPhone using Tapatalk 2
jan magnus Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Skrevet Mai 27, 2014 Har gjort en del i dag Hulromsspray i kanalene Detaljer som nye skruer på skjørtepakke Og ellers montering av dill dall. Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Freakshow Skrevet Mai 27, 2014 Skrevet Mai 27, 2014 Hva er hulroms sprayen egentlig? Sent from my iPhone using Tapatalk
jan magnus Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Skrevet Mai 29, 2014 Hva er hulroms sprayen egentlig? Sent from my iPhone using Tapatalk Det er en spray som er lagt inni kanaler osv org fra fabrikk som er ugjennomtrengelig , det er jo drenering osv inne kanalene så om man er nøye på å påføre denne beskyttelsen igjen etter man har byttet kanalene så kan den forhindre rust ganske bra. Hvis du har sett inni dører osv så er det ofte det er litt klissete /seigt på platene innvendig, dette er hulromsspray. Gulaktig guffe. Noen som kan fortelle meg hva slags utstyr disse pluggene er til ? Den ene er til el-vinduer, og de brune er jo jord.. Jeg har kjøpt nytt komplett nett slik at jeg får el vinduer , men finner ikke god forklaring på hvor disse skal plugges inn . Sent from my iPhone using Tapatalk 2
tommyheimberg Skrevet Mai 29, 2014 Skrevet Mai 29, 2014 Under dashbordet i den store kontakten Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk
jan magnus Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Skrevet Mai 29, 2014 Jeg vet men hva er de forskjellige til ? Sent from my iPhone using Tapatalk 2
tommyheimberg Skrevet Mai 29, 2014 Skrevet Mai 29, 2014 Søk på wiring diagram:-) Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk
jan magnus Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Skrevet Mai 29, 2014 Kommer ikke opp. Har en bra oversikt på pdf, men man kan ikke lete fram kontakt typer med beskrivelse på hva de er til. Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå