Gå til innhold

Jan Magnus E30 M-Tech2 Turbo.


jan magnus
 Share

Anbefalte innlegg

Jo det har du rett i, bare litt tungvindt. Det blir mye å lete igjennom. Men jeg fant et bilde av tilbehørs tilkoblingsbrettet med plugger plugget inn på google ,så da så jeg på bildet hvem av de pluggene jeg hadde bilde av også fant jeg det igjen i etm :) så da er neste spørsmål. Hva med resten av kontaktene som er festet til ledningsnettet med tape ? De finner jeg ihvertfall ikke i noe oversikt. Jeg får bare begynne å sette sammen det utstyret jeg har og være fornøyd om alt virker ;) testet litt sentrallås i går, men jeg forstår ikke hvordan jeg skal simulere at bilen låses opp, fikk den bare til å låses opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Står på som pokker for å bilen på veien.

Idag har jeg lagt om en del elektrisk på det britisk-importere ledningsnettet (speilvendt) og satt inn det nyrensede gulvteppet.

Jeg har med litt hjelp fått satt inn rutene også.

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Og dagens store utfordring: bytte ut manuell til elektrisk takluke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love it! :)

 

Jeg har skummet fort gjennom tråden med fokus på bildene, og jeg er imponert! Nå skal jeg ta meg tid til å gå gjennom skikkelig ;) hehe...

 

Du gjør her det de aller fleste her inne på forumet skulle ønske de orket/hadde kunnskap til/hadde hatt tid til/hadde hatt pågangsmot til....

 

Jeg sliter selv med pågangsmotet til å begynne på prosjektet mitt, men inne i hodet mitt er denne tråden veldig nærme "the way to go".

 

Stå på med siste innspurt, og må bare si det, NYDELIG BIL og et flott resultat! Det gleder enhver å se at du gjør jobben helhjertet, og ikke tar snarveier slik som så altfor mange gjør i disse dager.

 

Håper jeg ser denne bilen en dag, langt mellom så fine eksemplarer! (Y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du prøve på ja! :)

Synd du ikke bor nærmere, for vi har et par fornuftige kontrollører her på sørlandet ;)

Det har vi IKKE her :P blir sikkert mye demontering og så vise dritten :/

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...