jan magnus Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Skrevet Juni 5, 2014 Regner med at bilen er opp og går iløpet av neste uke. Skrur på som bare f om dagen. Har et lite sideprosjekt jeg prøver å få til. Har kjøpt meg infinity kappa høytalere som skal inn i bilen , og der er tweeteren VELDIG stor i forhold til den originale , så her blir det litt modifisering Begynte med å fjerne gitteret. Dunket så ut den org tweeteren med hammer og en forlenger Denne sitter limt så det kan lønne seg å varme den opp bittelitt Må også modifisere den nye tweeteren slik at jeg får den inn.. Av med gitteret her og. Rakk ikke noe mer i dag så jeg fortsetter i helga Sent from my iPhone using Tapatalk 2
markusb Skrevet Juni 5, 2014 Skrevet Juni 5, 2014 Nå fikk jeg også et ferieprosjekt! Hvor kjøpte du org-tweeterne?
jan magnus Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Skrevet Juni 5, 2014 Nå fikk jeg også et ferieprosjekt! Hvor kjøpte du org-tweeterne? Jeg kjøpte "trekanten" på ebay kostet vel ca 600kr ligger vel flere der Sent from my iPhone using Tapatalk 2
jan magnus Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Skrevet Juni 8, 2014 Nytt nytt og nytt Vært heldig å fått tak på deksel til underside av panser. Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Laudrup Skrevet Juni 8, 2014 Skrevet Juni 8, 2014 Bilen ser bedre ut en da den var ny! Er det fare for at du kan få kjørt tralla snart eller?
jan magnus Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Skrevet Juni 8, 2014 Ut å gasse uka etter neste uke ! Sent from my iPhone using Tapatalk 2
jan magnus Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Skrevet Juni 8, 2014 jeg sliter noe helt jævlig med å forstå hvordan jeg skal innstalere el-vindu heisen på passasjersiden. på førersiden har jeg S- heisen (tror det er gamle typen) på ebay kjøte jeg sakseløfter , som forøvrig passer i døra og full pakke. men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal feste vinduet til heisen. kan en eller annen komme med et bilde eller to og en forklaring ? kanskje det er forskjell på den gamle glassruta og glassruta til facelift når det kommer til festeannordningen ? har prøvd å lese meg frem til noe på google men finner ingen writeups der heller
jan magnus Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Skrevet Juni 8, 2014 første skikkelige test tur. 0.4bar trøkk. https://onedrive.live.com/?cid=5e6959f967aa5cef&id=5E6959F967AA5CEF%212156&ithint=video,.mp4&authkey=!ANYHmwJF25DAhPQ
Laudrup Skrevet Juni 8, 2014 Skrevet Juni 8, 2014 Noe jeg vet om det er til hjelp, er at sakseløfte ikke passer til preface. Det står i hvert fall det på koed, schmiedmann etc. Men hva som er årsaken til at det ikke passer, vet jeg ikke. Sent from my iPhone using Tapatalk
jan magnus Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Skrevet Juni 8, 2014 Modellen min har litt fra både og tror jeg . Så da kan det hende jeg har preface ruter. Dritt. Da blir det manuell rute til jeg får tak i s løfteren Sent from my iPhone using Tapatalk 2
jan magnus Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Skrevet Juni 8, 2014 Nei, da får jeg se på ebay om jeg finner. Sålenge jeg har på førerside. Så er jeg fornøyd intil videre Sent from my iPhone using Tapatalk 2
jan magnus Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Skrevet Juni 8, 2014 Nei, da får jeg se på ebay om jeg finner. Sålenge jeg har på førerside. Så er jeg fornøyd intil videre Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå