Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Motoren ligger nå for salg. NB motor blir IKKE solgt før toppakning er byttet og kjøper har prøvekjørt. 407 benket HJUL-hester som omtrent ikke er kjørt her altså

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Skrevet

Tenkte ikke helt sånn, hehe :P Han bygger råe sugemotorer med Motek sprut. Jeg lurer litt selv på å få han til å bygge en s50, men det koster litt selvfølgelig :/

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

Er litt usikker på s50 :/ . Dessuten så vil kostnadene havne på mye mer enn nå mtp godkjenning. Jeg kan selvsagt prøve å få tak i noen bremser så jeg får godkjent bilen sånn den er nå , blir en kostnad det og. Jeg skal kjøre med 4bolt pga at fjærbeina er sveiset hos kw, og det kostet flesk o gidder ikke å fikse ett sett fjærbein til.

Skrevet

Etter å ha surfet litt så må jeg si det frister å bygge opp igjen motoren med 3,1stroker kit fra IE . Har jo det meste av gromdelene allerede :) portet topp, cluch, datasprut. Osv. Skulle vel ikke ta mere enn vinteren over det så er bilen klar igjen sikkert :)

Skrevet

Hei! har en e30 sedan 86 modell. hadde tenkt til å gjøre akkurat det samme prosjektet som du har gjort bare uten spoileren, men hvor mye er motoren til salgs for? :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...