jan magnus Skrevet August 22, 2014 Forfatter Skrevet August 22, 2014 Motoren ligger nå for salg. NB motor blir IKKE solgt før toppakning er byttet og kjøper har prøvekjørt. 407 benket HJUL-hester som omtrent ikke er kjørt her altså Sent from my iPhone using Tapatalk 2
jan magnus Skrevet August 23, 2014 Forfatter Skrevet August 23, 2014 Skikkelig usikker:( noe som kan godkjennes ihvertfall. Lyst på noe tøfft fra m3 eller noe. Er i tenkeboksen Sent from my iPhone using Tapatalk 2
jan magnus Skrevet August 23, 2014 Forfatter Skrevet August 23, 2014 Jada. Det er riktig. Men nå er jeg usikker på om jeg vil ha m20 turbo
Laudrup Skrevet August 23, 2014 Skrevet August 23, 2014 Hva med S50 bygget av V.S Motor? Sent from my iPhone using Tapatalk
jan magnus Skrevet August 23, 2014 Forfatter Skrevet August 23, 2014 Med alt for mye hk? hehe. Det jeg først og fremst vil ha en er en strøken m20 uten turbo men må først kvitte meg med
Laudrup Skrevet August 23, 2014 Skrevet August 23, 2014 Tenkte ikke helt sånn, hehe Han bygger råe sugemotorer med Motek sprut. Jeg lurer litt selv på å få han til å bygge en s50, men det koster litt selvfølgelig :/ Sent from my iPhone using Tapatalk
jan magnus Skrevet August 23, 2014 Forfatter Skrevet August 23, 2014 Er litt usikker på s50 :/ . Dessuten så vil kostnadene havne på mye mer enn nå mtp godkjenning. Jeg kan selvsagt prøve å få tak i noen bremser så jeg får godkjent bilen sånn den er nå , blir en kostnad det og. Jeg skal kjøre med 4bolt pga at fjærbeina er sveiset hos kw, og det kostet flesk o gidder ikke å fikse ett sett fjærbein til.
jan magnus Skrevet August 24, 2014 Forfatter Skrevet August 24, 2014 Etter å ha surfet litt så må jeg si det frister å bygge opp igjen motoren med 3,1stroker kit fra IE . Har jo det meste av gromdelene allerede portet topp, cluch, datasprut. Osv. Skulle vel ikke ta mere enn vinteren over det så er bilen klar igjen sikkert BMW E30 325 og tommyheimberg reagerte på dette 2
jan magnus Skrevet August 24, 2014 Forfatter Skrevet August 24, 2014 Jepp:) kanskje smelle på et dbilas innsugmom jeg kommer over ett
Laudrup Skrevet August 24, 2014 Skrevet August 24, 2014 Det blir kult. Det så jeg til salgs på finn her, søk det opp
- Bugge - Skrevet August 24, 2014 Skrevet August 24, 2014 Hei! har en e30 sedan 86 modell. hadde tenkt til å gjøre akkurat det samme prosjektet som du har gjort bare uten spoileren, men hvor mye er motoren til salgs for?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå