- Bugge - Skrevet September 4, 2014 Skrevet September 4, 2014 Halla, hvordan gikk det med å registrere turbo på bilen?
jan magnus Skrevet September 4, 2014 Forfatter Skrevet September 4, 2014 Halla, hvordan gikk det med å registrere turbo på bilen? Jeg kom aldri så langt. Har endret planene også ang motor:) det blir sugetrim istedet
jan magnus Skrevet September 5, 2014 Forfatter Skrevet September 5, 2014 Etter at toppen løftet seg pga høy temp ble det mye grøt i motor og olje/kjølekanaler. Bestemte meg for å gå igjennom alle deler og vaske det i delevasker. Sent from my iPhone using Tapatalk 2
- Bugge - Skrevet September 5, 2014 Skrevet September 5, 2014 Jeg har planer om å turbo trimme e30'n min etter Hartge 35s-24 dokumentasjonen, tror du det er mulig å registrere det eller? bilen passer sykt heftig med fargen din forresten!
jan magnus Skrevet September 5, 2014 Forfatter Skrevet September 5, 2014 Jeg har planer om å turbo trimme e30'n min etter Hartge 35s-24 dokumentasjonen, tror du det er mulig å registrere det eller? bilen passer sykt heftig med fargen din forresten! Der er ikke jeg rette personen å spørre
- Bugge - Skrevet September 6, 2014 Skrevet September 6, 2014 ville jo tro at det skal gå an når man kan registrere andre m3 motorer...?
Ådne Høiseth Skrevet September 16, 2014 Skrevet September 16, 2014 Utrolig godt gjennomført arbeid og god inspirasjon, stå på videre, følger med her
jan magnus Skrevet September 16, 2014 Forfatter Skrevet September 16, 2014 Utrolig godt gjennomført arbeid og god inspirasjon, stå på videre, følger med her Alltid hyggelig å få ros for det man har gjort
jan magnus Skrevet September 29, 2014 Forfatter Skrevet September 29, 2014 Masse deler og dill-dall på veg i posten. Siden jeg er like besluttsom som ei fjortiss jente så har jeg bestemt meg for å bygge sammen turbo motoren igjen og la det stå til intil videre . Så høstens gjøremål er å koble opp tempomaten , koble opp 13 knappers obc kjørecomputer og bygge opp motoren igjen pluss enda litt mer detaljarbeid. Kommer plutselig tilbake med bilder ✌️ Sent from my iPhone using Tapatalk 2 BMW E30 325, tommyheimberg og Laudrup reagerte på dette 3
jan magnus Skrevet Oktober 1, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2014 Først og fremst , stor takk til Diohrvik som var rask og enkel å handle med
BMW E30 325 Skrevet Oktober 2, 2014 Skrevet Oktober 2, 2014 Se der ja, håper det sto til forventningene, å takk for en hyggelig handel:)
berge1990 Skrevet Oktober 2, 2014 Skrevet Oktober 2, 2014 Da har jeg lest igjennom hele tråden! Dette er bare helrått! Utrolig pågangsmot!!
jan magnus Skrevet Oktober 2, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2014 Da har jeg lest igjennom hele tråden! Dette er bare helrått! Utrolig pågangsmot!!
jan magnus Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2014 Endelig kom bleiene jeg har bestilt fra koed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå