jan magnus Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2014 Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Laudrup reagerte på dette 1
jonas1/// Skrevet Oktober 3, 2014 Skrevet Oktober 3, 2014 Hehe ikke bare meg som har fått en del av di libero pakkene
jan magnus Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2014 Snikupdate ✌️ Ble et lite besøk på verkstedet i dag for å hente noe småtteri, og da klarte jeg ikke å lavær. Lenge etterlengtede detaljer måtte monteres. Nye org-ringer til dørlåsene Før Etter Og nye skjorte-hengere til B stolpen Også har jeg selvsagt glemt å ta bilde av hengerne påmontert
jan magnus Skrevet Oktober 25, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2014 Jula kom tidlig i år. Fikk kjøpt meg dette dbilas innsuget som jeg har tenkt å bruke med turbo opsettet mitt. Planen nå er å begynne å demontere innsuget og gjøre det nytt igjen da de fleste av delene er blitt preget med tiden
jan magnus Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2014 Sjalu! Fikk tak i dette hen? Dette har jeg tinget på i nesten ett halvt år , så når selger bestemte seg for å selge så heiv jeg meg på ogfor tidenes kompispris
jan magnus Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2014 Vanskelig å si hva bare innsuget kostet, men jeg bet ca 9000 for nye arp bolter, nye stål vippearmer fra KM cams og innsuget. Så det må jo være en god deal.
tommyheimberg Skrevet Oktober 26, 2014 Skrevet Oktober 26, 2014 Høres ut som en meget god deal det ja:-)
jan magnus Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2014 Ble tipset om å få tillaget et plenum som egner seg mer til turbo
jan magnus Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2014 Her trengs det nye kulelager for å opprette litt mere smooth operation. 2 to go Laudrup og Freakshow reagerte på dette 2
jan magnus Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2014 Fikk pris på syredypping av disse 3 spjeldene. Og det kunne ikke blitt mer uaktuellt. 1500kr pluss moms
anbjørn Skrevet Oktober 27, 2014 Skrevet Oktober 27, 2014 Fikk pris på syredypping av disse 3 spjeldene. Og det kunne ikke blitt mer uaktuellt. 1500kr pluss moms snakk om å prise seg ut.. Så da blir alternativet å sandblåse de. Hvis du vurderer å sandblåse dem så må du passe på å bruke veldig fin sand. Type Olivin eller lignende. Det kan gå med veldig fin sand, men da ville jeg startet med fin Olivin sand og først "slitt den ut" litt på noe rustfritt stål. Vanlig stål og aluminium går som kjent dårlig sammen og sand som inneholder stål som ruster vil medføre korrosjon på alu. Det beste er å glassblåse. Da fjerner du ikke noe gods og aluminiumen blir heller ikke forurenset. Bare et tips fra meg.
jan magnus Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2014 Supert tips! Kommer til å glassblåse om dette er nok, jeg tror det er pulverlakk som er der nå , og erfaringen med det er at glassblåsing ikke klarer å fjerne dette.
anbjørn Skrevet Oktober 27, 2014 Skrevet Oktober 27, 2014 Tror nok du bør klare å ta pulverlakken med glassblåsing, men det vil nok ta noe mere tid sammelignet med å gå på med sand. Jeg sandblåste et speilfeste til en kompis med fin Olivin sand som beskrevet. Det tror jeg hadde pulverlakk orginalt, han sa i allefall det. Det tok også litt tid men ble temmelig bra, og karen ble meeeget fornøyd. Jeg har ikke glass for tiden, så det må handles inn til slikt "fint" arbeid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå