Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vær forsiktig når du monterer det, for det tåler ingen ting omtrent[emoji52] Jeg skal levere mitt til en skredder å få laget et nytt. Jeg fikk også tak på et svart originaltrekk, men det revnet ved takluka[emoji51]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Endret av Laudrup
Skrevet

Det er bra. Ja det tror jeg kan være en stor fordel og nå skal de sies at det svarte jeg fikk tak i var en god del stivere og sprøere enn det hvite originaltrekket.

Skrevet

Det kjennes ok ut det her, men jeg skal være über forsiktig når jeg monterer. Kjenner jeg gruer meg litt siden jeg ikke har gjort det før .

Skrevet

Da skal det kunne gå. Det skjønner jeg, følt på det selv. Et tips, reise på en bokhandel å kjøp sånne små stålklyper og fest trekket med det før du limer det fast[emoji4][emoji106]

Skrevet

Da skal det kunne gå. Det skjønner jeg, følt på det selv. Et tips, reise på en bokhandel å kjøp sånne små stålklyper og fest trekket med det før du limer det fast[emoji4][emoji106]

Skrevet

Jeg har også en liten tanke på å klippe av biter bra dt gamle trekket og lime på i alle sømmer og hjørner på trekket. Det vil også forsterke en del. Kliper er et godt tips. Jeg tror jeg kommer til å punkte på med lim først, også etter stramme trekket og seff følge oppskrifte fra bmw sin montasjeforklaring [emoji106]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...