jan magnus Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Skrevet Februar 23, 2015 Hvordan gjorde du det med krympelakken? Pulverlakkering eller med sprøyte? Nei dette er en sprayboks med lakk i. Den sprayer man på, også krøller den seg når den tørker [emoji106] enkle greier. Så dagens prøvelse [emoji123] montasje av sort taktrekk. Jeg sier som vår gode venn borat. "Great success " Har en del småtteri som skal på og , men jeg rakk ikke så mye i dag. Men her er ny plastlist på bagasjeåpningen Og ny batterikasse Sent from my iPhone using Tapatalk handsome reagerte på dette 1
Laudrup Skrevet Februar 24, 2015 Skrevet Februar 24, 2015 Nice! Bra du fikk det til![emoji1] Sent from my iPhone using Tapatalk
jan magnus Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Skrevet Februar 24, 2015 Ja det var helt nydelig [emoji51] den lakken kjøpes hos gasolin.no
Laudrup Skrevet Februar 24, 2015 Skrevet Februar 24, 2015 Ja det var helt nydelig [emoji51] den lakken kjøpes hos gasolin.noFortell[emoji6]Sent from my iPhone using Tapatalk
jan magnus Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Skrevet Februar 24, 2015 Ja det var helt nydelig [emoji51] den lakken kjøpes hos gasolin.no
jan magnus Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Skrevet Februar 24, 2015 (endret) Fortell[emoji6] Sent from my iPhone using Tapatalk Jeg var nok heldig med trekket, jeg forsterket på begge sider på c stolpen så det ikke skulle revne, og fulgte manualen til bmw bortsett fra siste punkt byttet på neste nederste og siste punkt for å få det til å bli korrekt. Så kom sjokket når jeg vsr ferdig og skulle montere håndtakene i taket. Jeg har kjøpt trekk fra engelsk bil[emoji43] og da satt håndtaket på motsatt side foran. Så jeg skal finne på noe lurt for å blende skruehullene i trekket Endret Februar 24, 2015 av jan magnus
jan magnus Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Skrevet Februar 24, 2015 Sent from my iPhone using Tapatalk
Laudrup Skrevet Februar 24, 2015 Skrevet Februar 24, 2015 Kan du ikke bare montere håndtak på sjåførsia og æ?[emoji1] Men det så uansett veldig fint ut, bra jobba! Sent from my iPhone using Tapatalk
jan magnus Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Skrevet Februar 24, 2015 Kan du ikke bare montere håndtak på sjåførsia og æ?[emoji1] Men det så uansett veldig fint ut, bra jobba! Sent from my iPhone using Tapatalk Jo jeg kan sikkert det , men jeg må isåfall løsne på trekket og flytte over festene, kan hende det er like greit. Evt montere på begge sider faktisk ! Takk [emoji16]
Laudrup Skrevet Februar 24, 2015 Skrevet Februar 24, 2015 Joa[emoji4] Jeg har håndtak om du trenger? Sent from my iPhone using Tapatalk
jan magnus Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Skrevet Februar 24, 2015 Ja jeg trenger ! må ha festene bak og da :/ har du de og ?
Laudrup Skrevet Februar 24, 2015 Skrevet Februar 24, 2015 Du kan få et håndtak av meg, men vet ikke om jeg har de plastfestene bak faktisk, det skal vel holde hardt om jeg skrudde ut de av den røde, men kanskje jeg har på banebilen. Skal se etter[emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk
jan magnus Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Skrevet Februar 24, 2015 Det hadde vært uber snilt da, håpe du har bakfestene og da [emoji16]
Laudrup Skrevet Februar 24, 2015 Skrevet Februar 24, 2015 Jeg hadde ikke de plastbraketta dessverre. Men du kan få håndtaket, det er veldig OK faktisk. Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå