jan magnus Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Skrevet Februar 24, 2015 Jeg sier jatakk send meg pm så skal jeg overføre for frakt [emoji106]
hermanoo90 Skrevet Februar 24, 2015 Skrevet Februar 24, 2015 Jeg var nok heldig med trekket, jeg forsterket på begge sider på c stolpen så det ikke skulle revne, og fulgte manualen til bmw bortsett fra siste punkt byttet på neste nederste og siste punkt for å få det til å bli korrekt. Så kom sjokket når jeg vsr ferdig og skulle montere håndtakene i taket. Jeg har kjøpt trekk fra engelsk bil[emoji43] og da satt håndtaket på motsatt side foran. Så jeg skal finne på noe lurt for å blende skruehullene i trekket Kunne du ha sendt bmw sin manual på PM eller linket link, hvis du har malen elektronisk, evt ta bilder av den hvis den ikke er det? Hadde vært kjempehjelp, da jeg har kjøpt sort taktrekk og kun klart å montere det halvveis
jan magnus Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Skrevet Februar 24, 2015 Kunne du ha sendt bmw sin manual på PM eller linket link, hvis du har malen elektronisk, evt ta bilder av den hvis den ikke er det? Hadde vært kjempehjelp, da jeg har kjøpt sort taktrekk og kun klart å montere det halvveis jeg kan sende en det må bli på mail. Gi meg mailen din på pm
Emil Karlsen Skrevet Februar 26, 2015 Skrevet Februar 26, 2015 for en bil ! må si du er flink til detta her
jan magnus Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Skrevet Februar 26, 2015 for en bil ! må si du er flink til detta her Hyggelig å høre Fikk endelig de etterlengtede festene i taket til rolloen, det var blandede følelser når jeg skal hull i den nye taktrekket for å få montert de [emoji85] Sprell ny skiltplateholder ble det og montert i dag og I morgen ser det ut som om podi instrumentet mitt ankommer også . Dette er jeg veldig spent på Sent from my iPhone using Tapatalk
jan magnus Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Skrevet Februar 27, 2015 hva har du valgt av målinger? Jeg har valgt AFR , bar , oljetrykk og oljetemp [emoji106] henter den på posten i dsg
Silverboy Skrevet Februar 27, 2015 Skrevet Februar 27, 2015 Blir veldig bra. Valgte du rød eller orange?
jan magnus Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Skrevet Februar 27, 2015 Jeg tok orange. Alpina er vel rød ? Men siden det er podi så kjører jeg orange for å få den til å gli inn med resten av lysene Sent from my iPhone using Tapatalk
Silverboy Skrevet Februar 27, 2015 Skrevet Februar 27, 2015 Var litt vanskelig å se forskjellene på bilde. Jeg tok rød men hadde nok vært enda bedre med orange ja. Blir spennende å se. Skal du blåse I slangen til turbo trykk da eller?
jan magnus Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Skrevet Februar 27, 2015 Jeg tok orange. Alpina er vel rød ? Men siden det er podi så kjører jeg orange for å få den til å gli inn med resten av lysene Sent from my iPhone using Tapatalk
jan magnus Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Skrevet Februar 27, 2015 Det bildet jeg la ut var fra nettet jeg får bare følge med på vacum [emoji85][emoji24] det ble bestillt før jeg tok avgjørelsen om å kjøre suger i sommer. Men til vinteren får jeg bruk for den Sent from my iPhone using Tapatalk
jan magnus Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Skrevet Februar 27, 2015 Hvordan skal onboard computeren fungere? Skal det lyse hele tiden i displayet? Eller kun når tenningen er satt på og lysbryter dratt ut ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå