jan magnus Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Skrevet Mars 8, 2015 2stk restaurert og lakkert pop ut ruter[emoji108] Sent from my iPhone using Tapatalk Laudrup reagerte på dette 1
BMW E30 325 Skrevet Mars 8, 2015 Skrevet Mars 8, 2015 Orginalt så føleger det med en gummibelg som passer innsuget og org lmm:) Sent from my iPhone using Tapatalk
jan magnus Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Skrevet Mars 8, 2015 Orginalt så føleger det med en gummibelg som passer innsuget og org lmm:) Sent from my iPhone using Tapatalk Det som leveres i kittet er vel dette ? Jeg har jo denne belgen [emoji15]. Uansett så skal jeg få det til Sent from my iPhone using Tapatalk Laudrup reagerte på dette 1
BMW E30 325 Skrevet Mars 8, 2015 Skrevet Mars 8, 2015 Åja:) bremsevæske beholderen å litt slik som er i veien? Regner med du finner ut av det ja[emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk
jan magnus Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Skrevet Mars 8, 2015 Åja:) bremsevæske beholderen å litt slik som er i veien? Regner med du finner ut av det ja[emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk Neida den er ikke i vegen. Det er bare at belgen kommer ut alt for høyt i forhold til lmm. Det er egentlig mye her som burde vært konstruert litt anderledes. Vannslangen inn til varmeregisteret er en av tingene, det er ikke noe plass å gjøre av diagnosekontakta heller etter dbilas'en er montert. Braketten til ledningsnett og vannslangene er ikke mulig å montere på igjen. Men det er morro å lage litt deler også [emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk BMW E30 325 reagerte på dette 1
jan magnus Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Skrevet Mars 16, 2015 Mere deler [emoji177] keyless access . Sprell ny dynamo [emoji16] Sent from my iPhone using Tapatalk
BMW E30 325 Skrevet Mars 18, 2015 Skrevet Mars 18, 2015 kobla opp den keyless greia vi handla, for noen dager siden. funker knall syk rekkevidde
jan magnus Skrevet Mars 18, 2015 Forfatter Skrevet Mars 18, 2015 kobla opp den keyless greia vi handla, for noen dager siden. funker knall syk rekkevidde Jeg koblet opp min i går. Jeg får bare til å låse :/ jeg koblet bare inn på enden av ledningsnettet på kontakta på bagasjelåsen. Hvordan gjorde du det ? Brukte du alle fargene ? Sent from my iPhone using Tapatalk
BMW E30 325 Skrevet Mars 18, 2015 Skrevet Mars 18, 2015 (endret) Låseledninga er grønn og svart, der skal den ledninga lengst til høyre (av de to mulige) i diagramet kobles inn, åpneledninga er grønn og lilla, der skal den borterste ledninga (av de to mulige) kobles inn. Både den brunr og sorte skal ha jord (-) så funker det, hos meg. Avhengig av at bagasje låsen din låser opp og igjenn fra førav:) Om du ikke forsto kan vi ta det på fb:) Sent from my iPhone using Tapatalk Endret Mars 18, 2015 av diohrvik
jan magnus Skrevet Mars 18, 2015 Forfatter Skrevet Mars 18, 2015 Hvor har dere fått taki den keyless saken? ebay Sent from my iPhone using Tapatalk
jan magnus Skrevet April 7, 2015 Forfatter Skrevet April 7, 2015 Vanvittig med jobb du har lagt ned her! Impressive Hjertlig takk det tok ikke lang tid før felgene dine (mine) var i deler heller [emoji23][emoji16] Sent from my iPhone using Tapatalk
Torek Skrevet April 7, 2015 Skrevet April 7, 2015 Haha! Det var fort gjort, ja! Synd med den lille sprekken da, men det løser vi. Gleder meg til å se dem på bilen!
jan magnus Skrevet April 7, 2015 Forfatter Skrevet April 7, 2015 Haha! Det var fort gjort, ja! Synd med den lille sprekken da, men det løser vi. Gleder meg til å se dem på bilen! Jada jeg regner med at det går i orden Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå