jan magnus Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 da var bilen solgt ! og ny vogn står i gården
jan magnus Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 Gratulerer med fin 320d takker og bukker
fizn Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Denne tråden har jeg ikke fått med meg, følger med
evovrs Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Hvor har du kjøpt rensemaskin, og var den dyr?
jan magnus Skrevet September 6, 2012 Forfatter Skrevet September 6, 2012 Hvor har du kjøpt rensemaskin, og var den dyr? Ja jeg kjøpte rensemaskin , det er ca 4000for en sånn maskin , også pleier man å få litt rabatter da. Kjøpte på wurth og den funker veldig bra.
Sortodden Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Nå har du langhelg så regner med update på e30 nå? Gratulerer igjen med ny bil. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
jan magnus Skrevet September 6, 2012 Forfatter Skrevet September 6, 2012 Nå har du langhelg så regner med update på e30 nå? Gratulerer igjen med ny bil. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 blir lite uppdate desverre ! TRENGER VENSTRE YTRE KANAL !
jan magnus Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 nå trenger jeg litt hjelp fra dere motorkyndige her inne. har vært å kjøpt meg m20b25 turbomotor. men skal jeg kjøpe ARP topplokk bolter til denne , eller skal jeg bruke originale bolter? blokken er oringet om det har noe å si, skal hentes ut mellom 350-400hk av denne motoren må jeg montere sammen selv. takknemlig for svar
ehrnst Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 hvilken vattnisse har satt sammen en motor med ringer og brukt orginale bolter?
jan magnus Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 hvilken vattnisse har satt sammen en motor med ringer og brukt orginale bolter? ingen vattnisse som jeg vet om, jeg spør om hva jeg skal bruke før jeg skrur den sammen. fikk nemlig et tips om at arp ikke alltid var tingen..
ehrnst Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Strekkbolter og turbomotor er FY-FY uansett, Og hvertfall med pianotråd. Om du bruker ARP eller RaceWare osv er egentlig et fett, men ARP er godt utprøvd
jan magnus Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 Strekkbolter og turbomotor er FY-FY uansett, Og hvertfall med pianotråd.Om du bruker ARP eller RaceWare osv er egentlig et fett, men ARP er godt utprøvd da blir det nok strekkbolter. detvar det jeg hadde sett for meg først, må vel bytte på rådene og da .. er vel strekkbolter det og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå