Gå til innhold

e36 328 M-tech BRANT OPP og Ende sine dager som spiker :(

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, faen så bedritent... Har selv hatt brann i gamlebilen, men heldigvis ikke så omfattende, så en kunne reddes.

Er jo typisk at ronkel ser en ungdom i en bmw og konkluderer med at man har vært i grøfte. Jævla blånisser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags nabo er det som melder at dere har vært av veien og kommet dere opp igjen da? Hvis det ikke har skjedd, mener jeg? Hvis dere sto på et busstopp da det begynte å brenne, da er det vel lett å se hvor brannen starta også..

Utrolig kjipt, som regel når det begynner brenne i biler er det noe elektrisk som tar fyr, ofte fra bilstereo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde man kjørt i grøften med en e36 så kommer man seg ikke oppigjen i sofal. nei off e så trist dette, hadde de naboene i det huset vedsiden av buss stoppet reist seg opp av sofaen å gått ut å åpnet for oss å gitt oss et brannslukings aperat adde den bilen levd forsatt, men de åpnet ikkje de satt å så på tv og nektet å åpne :( måtte hive meg inni bilen selv om den brant å gi bonn gass til neste hus som var 1 km lengre vekke, med passeret åpent. de åpnet heldig vis å gav oss brannsluknings aperat og ringte brannvesenet, men da var det alt for seint :cry: utrolig egentlig at vi overlevde, hadde eg vært klar i hode der å ikke sjokket hadde eg aldri sotte meg inni den bilen å bonnet på. bilen står vel oss viking i haugesund no tror eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.h-avis.no/nyheter/to-unge-menn-kom-seg-ut-da-bilen-begynte-a-brenne-1.7170469

Sånn endte det for Ole sin 328 :( Brann i motorrom når bilen stod på tomgang.. Det med at de kjørte i grøften er bare bull.... :cry::cry:

Satan! Rart at det bare skal begynne å brenne uten videre..? Gikk det bra med alle ombord etter legesjekk?

vi begge var på lege sjekk på grunn av puste problemer, svimelhet og kvalme. sto å brakk oss flere ganger, prøvde å redde mobiler og penger, ente med at han kompisen min satt seg fanst i bilen å ble kvalt, fikk drat han kjapt ut heldig vis. så e svimmel og kvalm forsatt, problemer med tør hals og bare drit alt sammen. fikk oksygen tilførsel i en 1 times tid. husker egentlig veldig lite av hva som skjedde, husker såne små glimt for det meste. kompisen min sa eg sto å lo når bilen sprengte...

toppen av helle står vi der å fryser å politiet bryr seg ikke, og driter i alt vi sier. disse komentarene fikk eg av politiet blant annet. "ja det var vel ikke du som kjørte men kompisen din her uten lappen" "dåkker har vel promille begge to også kan eg tenke meg" "det er ikke vits å prøve å lyge til politiet, så bare å si sanhetten". uansett ka eg sa så var det bare drit å få tilbake.

promille testen viste jo 0.00 på begge så det e jo ikkje noe å si på det. så nå er eg blitt syk også da på grunn av dise amatørene. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde klagd til lensmannen på oppførselen til betjenten, iallefall om etterforskningen avdekker intet ulovlig. Kan vel ikke rekne med noe reaksjoner, men greit å gjøre det om ikke annet for å lage litt kvalme for kuken. Synd med bilen din, håper du får noe på forsikringa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...