Gå til innhold

E34 Briliantrot wagen *Solgt*


Anbefalte innlegg

Hei å hå! Etter en liten tur i dvale og ny mobil var det på tide med en liten uppdate :)

Fikk pakke i posten her om dagen:)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Her fikk jeg med: bremseskiver og klosser foran, bakre del av eksos pluss fester, 2 x tåkelykter, stift og spraymaling til småfiks

For en stund siden fikk jeg dempere til bakluka og glasset, og fikk bytta alle 4, så nå står luka og glasset av seg selv :)

Og i går fikk jeg hjelp av en kamerat til å bytte bakre eksosanlegg

[ Bilde ]

Gamle var det et hull i, hva kan ha skjedd? ...

[ Bilde ]

Så fant vi ut at flensen ikke passet over ens ..

[ Bilde ]

Får ordnet et sveiseapparat til onsdagen, så da blir den fikset, men i mellomtiden blir det fri eksos fra kat. :D gromlyd ifra sekseren !

Ser bra ut dette da! :P

Er det min bil du har bilder av over senga?? \:D/ Hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

c15a698c-0b3e-c694.jpg

Fikk noe lurt i posten på fredag den 10. :D

Så på lördag var det å prøve å montere settet

Brukte lang tid på å få ut denne karen!

c15a698c-0c21-a909.jpg

Virka ikke helt i form denna..

c15a698c-0c58-599a.jpg

Nye topplagre og gummi buffre til demperene er bestilt, blir uten bil fram til fredag :(( busse seg rundt..

Jaja, gleder meg til fredag da jeg skal montere ferdig kittet!

Skal få bilen på etterkontroll til neste uke :)

Skal gå fint da Jeg fikk få feil ;) og ting er ordnet :D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel viktigere og ha den på veien vel? fått sammen senken?

jo er det, men pr idag står den på bukk, mangla nye tårnlagre og gummibuffere rundtom, har venta halvanne uke snart, da jeg skulle fått de onsdag forige uke! årh!!

skal jo selges :P har 4 ivrige kjøpere men skal eu godkjennes før salg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mye om og men har jeg avbestilt de "billigere" delene og kjøpte delene fra gsbildeler, betalte for ekspress så da burde de være framme på tirsdag, er riiiiiiimelig lei av å vente nå ja.

Bilen skal eu godkjennes denne uka og og håper å få det gjort onsdag, hvis jeg får fikset tingan ...

Så heldig som jeg var klarte jeg å rygge firma bilen i en annen bil, siden på den andre bilen var verre enn firmabilen.. uff blir en jækelig måned får meg dette!

Skaden hans ble taksta til 5 lapper + moms -.- men kunne gå med på 2-3 lapper under bordet. Får se nærmere på det morgen...

Fokkings blåmandag!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mye om og men har jeg avbestilt de "billigere" delene og kjøpte delene fra gsbildeler, betalte for ekspress så da burde de være framme på tirsdag, er riiiiiiimelig lei av å vente nå ja.

Bilen skal eu godkjennes denne uka og og håper å få det gjort onsdag, hvis jeg får fikset tingan ...

Så heldig som jeg var klarte jeg å rygge firma bilen i en annen bil, siden på den andre bilen var verre enn firmabilen.. uff blir en jækelig måned får meg dette!

Skaden hans ble taksta til 5 lapper + moms -.- men kunne gå med på 2-3 lapper under bordet. Får se nærmere på det morgen...

Fokkings blåmandag!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

For noen uker siden bestilte jeg noen små deler til lyktene fra gs med ekspress levering, da tok det nesten en uke, men skal da sies at jeg bor litt lengre unna enn det du gjør.. Også kommer det vell litt an på om de har delene inne :wink:

Må du selv betale for skadene? dekker ikke firmaet noe evt. forsikringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...