Gå til innhold

E34 Briliantrot wagen *Solgt*


Anbefalte innlegg

fa*n i helve**e!! dr*tjæv*lfan!! s@t@#$!!

kjenner hele helgen er ødelagt nå, hadde sett så inderlig fram til å eie min første 540i så kommer det en kølle som sier "koste hva det koste vil" den bilen Jeg skulle få for 34 lapper er nå solgt for 50.000 skjønner egentlig hvorfor selger gjorde det, men er vel cirka det den var verdt...

kjenner alle planene jeg hadde bare ramla sammen nå :(

hadde jeg ikke bestilt delene fra det fi**e verkstedet hadde min bil vert solgt og jeg hadde hatt en 540i touring nå...

århh!!! er så inderlig surt!

jaja, da var ikke den bilen for meg like c vell:/

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ah den er kjip :/

Ja du finner nok en ny en :) Men er dårlig gjort av selger å selge den når han sa du skulle få den. Men men!

hadde sikkert gjort det selv om det var snakk om 16000 mer :)

årrrhh!! sure greier detta!

Huff.. Så utrolig kjipt. Samme skjedde med meg, skulle hente meg en e30 m3, hadde avtale med selger osv, men den ble solgt rett før jeg skulle bestille flybilletter.. Så da endte jeg opp med E34 M5 touringen istede og er storfornøyd med det :D

Syns jeg så 2-3 530 Touringer på finn til en grei pris :?::wink:

Også ligger det jo en blå e34 m5 touring med noe småplukk på finn til 110.000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kikket litt på den 530v8'n med mindre jeg får den ned rundt 15 lapper mindre kan den være aktuelt, e34 m5 blir det med tiden uansett. mulig jeg skulle begynne "lavere" med ombygg, man får vel billige girkasser og clutch,pedalsett osv til 525 24 ventiler?

denne var pen, gammelt ektepar som eier denne, blitt godt tatt vare på, keen på en "litt" herje bil, hva tenker du?

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36859220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kikket litt på den 530v8'n med mindre jeg får den ned rundt 15 lapper mindre kan den være aktuelt, e34 m5 blir det med tiden uansett. mulig jeg skulle begynne "lavere" med ombygg, man får vel billige girkasser og clutch,pedalsett osv til 525 24 ventiler?

denne var pen, gammelt ektepar som eier denne, blitt godt tatt vare på, keen på en "litt" herje bil, hva tenker du?

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36859220

Så grei ut den, litt kjedelig da men ville kanskje beholdt den du har og ventet/spart litt til du finner en som du virkelig har lyst på istede for å kjøpe bare for å kjøpe? :P

Er en vurderingssak det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kikket litt på den 530v8'n med mindre jeg får den ned rundt 15 lapper mindre kan den være aktuelt, e34 m5 blir det med tiden uansett. mulig jeg skulle begynne "lavere" med ombygg, man får vel billige girkasser og clutch,pedalsett osv til 525 24 ventiler?

denne var pen, gammelt ektepar som eier denne, blitt godt tatt vare på, keen på en "litt" herje bil, hva tenker du?

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36859220

Så grei ut den, litt kjedelig da men ville kanskje beholdt den du har og ventet/spart litt til du finner en som du virkelig har lyst på istede for å kjøpe bare for å kjøpe? :P

Er en vurderingssak det :wink:

jo er vel en vurderings sak ja, 525 er jo ikke alverdens, men er mer enn, 520 drar en del bedre enn 520 også, mulig lurt å stige sakte men sikkert i gradene :P har litt lyst på noe nytt, egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Da var godbilen solgt!! *savn* håper Stavanger mannen tår godt vare på bilen!

Meget seriøs og hyggelig handel! ;D

Blir ingen uppdates her med det første!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Gratulerer :wink:

Funnet deg "ny" bil? :P

Jepp påvei nå :D 525, Vet det ikke er alverdens men jeg gleder Meg som en unge i en godteri butikk!! :D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var godbilen solgt!! *savn* håper Stavanger mannen tår godt vare på bilen!

Meget seriøs og hyggelig handel! ;D

Blir ingen uppdates her med det første!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Da får jeg sperre opp øynene etter en rød touring på denne delen av landet da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var godbilen solgt!! *savn* håper Stavanger mannen tår godt vare på bilen!

Meget seriøs og hyggelig handel! ;D

Blir ingen uppdates her med det første!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Da får jeg sperre opp øynene etter en rød touring på denne delen av landet da :)

Yess yess, og regnr st 44000, kommer aldri til å glemme førstebilen!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...