mossing91 Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Flott å se flere i E9X gjengen som får skikkelig shine av bilene nå før sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 Flott å se flere i E9X gjengen som får skikkelig shine av bilene nå før sommeren! Ja, det må gjøres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 Lurer på om noen kan hjelpe meg litt :/ Vurderer og oppgradere lydanlegget i bilen litt. Og har sett litt på Earthquake sws-8 subbene som erstatning for subbene under setene. Ser at det er 2ohm og 4ohm på disse subbene, har ikke snøring på dette, kan noen forklare eller hjelpe meg litt? Tenker også på Blaupunkt PnP forsterker. Noen som kan hjelpe/har noen meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 God sommer godtfolk! Skjer ikke så mye med bilen for tiden her i gårdern. Vurderer om jeg skal handle meg lamin-x etter at jeg fikk blackline baklykter. Er det ellers noen som har delenummer på innv.speilhuslisten, som det kan monteres diskant i? Vurderer et av høytalersettene til bilradiospes, kan dette kobles på orginal kabler? Vurderer og selge felgene også, om noen er intr, gi et pling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 God sommer godtfolk!Skjer ikke så mye med bilen for tiden her i gårdern. Vurderer om jeg skal handle meg lamin-x etter at jeg fikk blackline baklykter. Er det ellers noen som har delenummer på innv.speilhuslisten, som det kan monteres diskant i? Vurderer et av høytalersettene til bilradiospes, kan dette kobles på orginal kabler? Vurderer og selge felgene også, om noen er intr, gi et pling! Det kan kobles på orginale kabler. finner du ikkje delenr på gs? eller www.realoem.com ? Lamin-x er det vel delte meninger om men eg trur det hadde vert tøft på bilen din! Hvilken felger er det du lurer på nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2013 Det kan kobles på orginale kabler. finner du ikkje delenr på gs? eller http://www.realoem.com ? Lamin-x er det vel delte meninger om men eg trur det hadde vert tøft på bilen din! Hvilken felger er det du lurer på nå da? De fant ikke delenummeret på gs. Men har ikke undersøkt den siden du linket til. Vet ikke hvilken felger jeg kunne tenkt meg, men noe annet enn alle andre har. Er jo der jeg er nå. Hehe Får drive og lete litt på nettet o.l. Lurte på å kjøpe 3sdm 0.05 til vinter kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Oh joy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Helt sikker på at jeg så deg med Åsane Senter i går kveld. Du svingte inn på parkeringen og tok en u-sving. Sto oppe på drosjeholdeplassen og spottet deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Helt sikker på at jeg så deg med Åsane Senter i går kveld. Du svingte inn på parkeringen og tok en u-sving. Sto oppe på drosjeholdeplassen og spottet deg Det var nok meg ja:) Ombestemte meg i det jeg svingte inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Kjempefin bil!!! Med alle de svarte detaljene på bilen din burde du jo nesten kjøpt baklykter og frontlykter av Richard også (Han du kjøpte forsterker av) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Kjempefin bil!!! Med alle de svarte detaljene på bilen din burde du jo nesten kjøpt baklykter og frontlykter av Richard også (Han du kjøpte forsterker av) Takker. Jeg har orginale blackline baklykter, synest det er de peneste:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E92_coupe Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Hvor mye skal du ha for felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Hvor mye skal du ha for felgene? Det spørs litt. Med eller uten dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E92_coupe Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Bare felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå