Gå til innhold

Min E90 320D LeMans Blue- Kw V2 + Vårpolering s.9!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har fått litt pærer og diverse som skal byttes litt rundtom på bilen. Fikk i dag byttet skiltlysene, og synest det ble bra. Fint med hvitere lys mot blå bil enn gult. 55c82606-5706-fcaa.jpg

55c82606-5713-dc64.jpg

Men noen som har vært ute for dette før? 55c82606-572f-983f.jpg det er øverst på døren, like under speilet. Ser ut som klarlakken har sluppet:s noen som vet?!

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?x0ksko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme klarlakk slipp på min. Viste seg at den var lakkert etter en liten skade.

Kan jo på bmw-verksted få sjekket om den har blitt lakkert opp igjen.

10" et 38 er det meget god plass til....... får sikkert på 10mm spacer også skal du virkelig ha stuket....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme klarlakk slipp på min. Viste seg at den var lakkert etter en liten skade.

Kan jo på bmw-verksted få sjekket om den har blitt lakkert opp igjen.

10" et 38 er det meget god plass til....... får sikkert på 10mm spacer også skal du virkelig ha stuket....

Kontaktet Bmw forhandler her, de kunne lite gjøre med det. Så får se hva jeg gjør med det.

Da smetter det vel på noen 10"x19" bak da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, har den klarlakkskaden skjedd andre plasser på bilen? Har du målt lakkdybden for evt å undersøke om det er lakkert om igjen, og at det er derfor klarlakken har sluppet?

Jeg har 10x20" bak.. Med 285.25 dekk.. Ingen problemer..:) Aldri subba, selv med full bil og normal kjøring med telehiv og humping ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, har den klarlakkskaden skjedd andre plasser på bilen? Har du målt lakkdybden for evt å undersøke om det er lakkert om igjen, og at det er derfor klarlakken har sluppet?

Jeg har 10x20" bak.. Med 285.25 dekk.. Ingen problemer..:) Aldri subba, selv med full bil og normal kjøring med telehiv og humping ;)

Halloen.

Nei, jeg har ikke merket noe av den lakk flassingen andre steder på bilen, enn der bilde viser.

Har ikke lakkdybdemåler, men kunne vært artig og sett med en slik, om det eventuelt er lakket opp ja..

Godt å høre at det er goood plass til hjula :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke felger er det du har snuset på no då? :D Sr ut som det blir E90 på meg og no om en 2 ukers tid :)

Hallaien. :D

Har snust på litt forskjellige, så har ikke helt bestemt meg. 8)

Blir det E90 nå ja, sweeeet. Hvilken type da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...