EAustevoll Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Fått montert svarte nyrer. Men har ikke fått på "listen". etter en liten vask og voks i sted, godt og få ren bil i pent vær. --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?wbwz3e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 peen bil:) gratulerer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 peen bil:) gratulerer:) Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Noen tips? Til nyrene. --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?wjvsgh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Har fått litt pærer og diverse som skal byttes litt rundtom på bilen. Fikk i dag byttet skiltlysene, og synest det ble bra. Fint med hvitere lys mot blå bil enn gult. Men noen som har vært ute for dette før? det er øverst på døren, like under speilet. Ser ut som klarlakken har sluppet:s noen som vet?! --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?x0ksko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Noen som vet om det vil gå med 10" bred felg bak? Uten og valse eller noe. ET ca 38. --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?1t5h45 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Hadde samme klarlakk slipp på min. Viste seg at den var lakkert etter en liten skade. Kan jo på bmw-verksted få sjekket om den har blitt lakkert opp igjen. 10" et 38 er det meget god plass til....... får sikkert på 10mm spacer også skal du virkelig ha stuket.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 Hadde samme klarlakk slipp på min. Viste seg at den var lakkert etter en liten skade.Kan jo på bmw-verksted få sjekket om den har blitt lakkert opp igjen. 10" et 38 er det meget god plass til....... får sikkert på 10mm spacer også skal du virkelig ha stuket.... Kontaktet Bmw forhandler her, de kunne lite gjøre med det. Så får se hva jeg gjør med det. Da smetter det vel på noen 10"x19" bak da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Oi, har den klarlakkskaden skjedd andre plasser på bilen? Har du målt lakkdybden for evt å undersøke om det er lakkert om igjen, og at det er derfor klarlakken har sluppet? Jeg har 10x20" bak.. Med 285.25 dekk.. Ingen problemer.. Aldri subba, selv med full bil og normal kjøring med telehiv og humping Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Oi, har den klarlakkskaden skjedd andre plasser på bilen? Har du målt lakkdybden for evt å undersøke om det er lakkert om igjen, og at det er derfor klarlakken har sluppet? Jeg har 10x20" bak.. Med 285.25 dekk.. Ingen problemer.. Aldri subba, selv med full bil og normal kjøring med telehiv og humping Halloen. Nei, jeg har ikke merket noe av den lakk flassingen andre steder på bilen, enn der bilde viser. Har ikke lakkdybdemåler, men kunne vært artig og sett med en slik, om det eventuelt er lakket opp ja.. Godt å høre at det er goood plass til hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Hvilke felger er det du har snuset på no då? Sr ut som det blir E90 på meg og no om en 2 ukers tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Velkommen til forumet! Meget oppegående bil du har handlet deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Hvilke felger er det du har snuset på no då? Sr ut som det blir E90 på meg og no om en 2 ukers tid Hallaien. Har snust på litt forskjellige, så har ikke helt bestemt meg. Blir det E90 nå ja, sweeeet. Hvilken type da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Velkommen til forumet! Meget oppegående bil du har handlet deg. Tusen takk for det. Ja, er meget glad for at jeg tilslutt fikk meg en slik bil, svarer til forventningene og vel som det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Da har jeg fått bestilt meg sommerfelger:) blir 19" i denne omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå