EAustevoll Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Da får jeg håpe Gs sier det samme. Fikk svar fra de om at de fant meg, men kunne ikke finne fakturanummer. Det var visst helt avgjørende for og se hva jeg hadde kjøpt, hva jeg hadde betalt. Bla bla Mener at hva jeg har kjøpt er ganske åpenbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Da får jeg håpe Gs sier det samme. Fikk svar fra de om at de fant meg, men kunne ikke finne fakturanummer. Det var visst helt avgjørende for og se hva jeg hadde kjøpt, hva jeg hadde betalt. Bla blaMener at hva jeg har kjøpt er ganske åpenbart. Send bildene til dei! Spør om det er så god kvalitet på felgene dei selger. Dei skal få opp hva du har kjøpt så det trur eg ikkje stemmer. Viss vi slår opp navn i systemene våres får vi opp alt som han/hun har betalt. Å du kan klikke deg innpå å se hva dei har kjøpt/fikset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Da får jeg håpe Gs sier det samme. Fikk svar fra de om at de fant meg, men kunne ikke finne fakturanummer. Det var visst helt avgjørende for og se hva jeg hadde kjøpt, hva jeg hadde betalt. Bla blaMener at hva jeg har kjøpt er ganske åpenbart. Send bildene til dei! Spør om det er så god kvalitet på felgene dei selger. Dei skal få opp hva du har kjøpt så det trur eg ikkje stemmer. Viss vi slår opp navn i systemene våres får vi opp alt som han/hun har betalt. Å du kan klikke deg innpå å se hva dei har kjøpt/fikset. Jeg har sendt dem bildene, sendte sikkert dobbelt så mangen som det jeg postet her. Som viser tydelig bilde av "skadene" på alle 4 felgene. Ja, jeg tror de finner det i systemet om de vil. Men det svaret som jeg fikk sist gang var bare tynt synest jeg. Da skrev han at de trengte en faktura for å se hva jeg hadde kjøpt og når De hadde da funnet meg i registeret, men ikke noe faktura på felgene. Så vi får se hva som skjer. Kan ikke tenke meg at jeg hører noe nå før etter påske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Enda en gøy ankomst i postkassen i dag:D Nå vet jeg hva jeg skal i påsken:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Fikk meg en overraskelse i dag da jeg tok fram sommerfelgene fra boden igjen, alle felgene hadde små og store "eire" merker/klarlakkslipp. :-& Ble veldig overrasket av dette, da felgene er ganske nøyaktig 1år og bare brukt i ca 5mnd. Det har aldri vært benyttet sterk avfetting på dem, brukt Bilberry SafeWheel cleaner + håndvask og alltid tørket etterpå. Før sesongen i fjor ble de satt inn med Swissvax Autobahn, som fikk et "oppfriskende" lag på sensommeren. Kan ikke forstå hvorfor dette da skal skje. Har sendt mail til Gs om eventuell reklamasjon, så får vente på svar derfra. Noen som har opplevd lignende? [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Da har jeg fått svar fra GS, der de sier at jeg ikke får noe igjen på felgene pga de ble kjøpt på "lagersalg/restsalg" og at dette stod visst på kvitteringen. Så da får jeg pusse de opp igjen selv:) Er det noen som vet om det er klarlakk på felgkanten, og hvilket papir bør jeg kjøpe for og pusse de opp igjen? Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Da fikk jeg på coilversene for en ukes tid siden, ble knall! Må nå bare få på sommerfelger, skaffe spacere og justere høyden Slenger ved et kjapt mobilbilde Coilovers<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 I påsken hadde jeg en liten 2-stegs poleringsjobb på bilen. Hadde bilen til shine på høsten i fjor, men ville friske opp igjen lakken og fjerne litt små swirls som var kommet. Vasket først bilen med en grundig vask og startet på jobben. Brukte Kestrel-Das6pro maskin til jobben. Scholl produkter til poleringen( S17 og S30), sammen med Scholl og Lake County pads. Litt diverse dill etter dette, før alt ble toppet med Swissvax Blau-Weiss, mmmmmmmmmm herlig lukt Bilen er ikke senket på disse bildene, skal få orndet bilder av det etter sommerfelgene er kommet på. Over til litt bilder: Fikk dessverre ikke tatt utendørs ferdigbilder, da kameraet ble tomt for strøm Beklager litt rotete sammensetning av bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Fikk endelig satt på sommerdekk på onsdag. Synest at det kom seg flere hakk nå som coiloverene er på også. Slenger ut noen kjappe mobilbilder:) Håper det er flere som liker den nå! Prøve montert med 10mm spacer foran. Hjula på! 10mm spacer montert bak. Også et kjapt fra siden:) Skal justere høydene og ha på 10mm spacer foran igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Råå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Fet bil! riktig voks til riktig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Ja, no begynner det og komme seg her Austevoll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Dette ble meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Takker folkens! Fikk tatt en kjapp vask på fredag og montert blackline baklyktene, så nå kom det seg der også Slenger ved et kjapt mobil bilde:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchestr Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Det gjorde seg virkelig med den poleringen der, må få gjort det min min selv. Lekker bil med riktige mods! Følger med videre her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå