Gå til innhold

Min E90 320D LeMans Blue- Kw V2 + Vårpolering s.9!

Share

Anbefalte innlegg

Da får jeg håpe Gs sier det samme. Fikk svar fra de om at de fant meg, men kunne ikke finne fakturanummer. Det var visst helt avgjørende for og se hva jeg hadde kjøpt, hva jeg hadde betalt. Bla bla

Mener at hva jeg har kjøpt er ganske åpenbart. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da får jeg håpe Gs sier det samme. Fikk svar fra de om at de fant meg, men kunne ikke finne fakturanummer. Det var visst helt avgjørende for og se hva jeg hadde kjøpt, hva jeg hadde betalt. Bla bla

Send bildene til dei! Spør om det er så god kvalitet på felgene dei selger. Dei skal få opp hva du har kjøpt så det trur eg ikkje stemmer. Viss vi slår opp navn i systemene våres får vi opp alt som han/hun har betalt. Å du kan klikke deg innpå å se hva dei har kjøpt/fikset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send bildene til dei! Spør om det er så god kvalitet på felgene dei selger. Dei skal få opp hva du har kjøpt så det trur eg ikkje stemmer. Viss vi slår opp navn i systemene våres får vi opp alt som han/hun har betalt. Å du kan klikke deg innpå å se hva dei har kjøpt/fikset.

Jeg har sendt dem bildene, sendte sikkert dobbelt så mangen som det jeg postet her.

Som viser tydelig bilde av "skadene" på alle 4 felgene.

Ja, jeg tror de finner det i systemet om de vil. Men det svaret som jeg fikk sist gang var bare tynt synest jeg. :uh:

Da skrev han at de trengte en faktura for å se hva jeg hadde kjøpt og når :applause:

De hadde da funnet meg i registeret, men ikke noe faktura på felgene.

Så vi får se hva som skjer. Kan ikke tenke meg at jeg hører noe nå før etter påske. :bart::wae:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Fikk meg en overraskelse i dag da jeg tok fram sommerfelgene fra boden igjen, alle felgene hadde små og store "eire" merker/klarlakkslipp. :-&

Ble veldig overrasket av dette, da felgene er ganske nøyaktig 1år og bare brukt i ca 5mnd.

Det har aldri vært benyttet sterk avfetting på dem, brukt Bilberry SafeWheel cleaner + håndvask og

alltid tørket etterpå. :lecture:

Før sesongen i fjor ble de satt inn med Swissvax Autobahn, som fikk et "oppfriskende" lag på sensommeren.

Kan ikke forstå hvorfor dette da skal skje. :stupid:

Har sendt mail til Gs om eventuell reklamasjon, så får vente på svar derfra. :geek:

Noen som har opplevd lignende? :whut:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Da har jeg fått svar fra GS, der de sier at jeg ikke får noe igjen på felgene pga de ble kjøpt på "lagersalg/restsalg" og at dette stod visst på kvitteringen.

Så da får jeg pusse de opp igjen selv:)

Er det noen som vet om det er klarlakk på felgkanten, og hvilket papir bør jeg kjøpe for og pusse de opp igjen? Håper noen kan hjelpe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I påsken hadde jeg en liten 2-stegs poleringsjobb på bilen.

Hadde bilen til shine på høsten i fjor, men ville friske opp igjen lakken og fjerne litt små swirls som var kommet.

Vasket først bilen med en grundig vask og startet på jobben.

Brukte Kestrel-Das6pro maskin til jobben.

Scholl produkter til poleringen( S17 og S30), sammen med Scholl og Lake County pads.

Litt diverse dill etter dette, før alt ble toppet med Swissvax Blau-Weiss, mmmmmmmmmm herlig lukt :love:

Bilen er ikke senket på disse bildene, skal få orndet bilder av det etter sommerfelgene er kommet på.

Over til litt bilder:

IMG_1975.jpg

IMG_1973.jpg

IMG_1969.jpg

IMG_1965.jpg

IMG_1945.jpg

IMG_1927.jpg

IMG_1920.jpg

IMG_1924.jpg

IMG_1947.jpg

Fikk dessverre ikke tatt utendørs ferdigbilder, da kameraet ble tomt for strøm :roll:

Beklager litt rotete sammensetning av bilder #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig satt på sommerdekk på onsdag. Synest at det kom seg flere hakk nå som coiloverene er på også.

Slenger ut noen kjappe mobilbilder:)

Håper det er flere som liker den nå! :)

Prøve montert med 10mm spacer foran.

eby5e2en.jpg

Hjula på! 10mm spacer montert bak.

sy6uqa5e.jpg

Også et kjapt fra siden:) Skal justere høydene og ha på 10mm spacer foran igjen. :)

aduva3a5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...