RunnerM5 Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Johs bjerke, billig og veldig trivelige og serviceinstillte folk. Har handlet der noen ganger nå og det er en like god opplevelse hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Ligger lignende felgsett med dekk til 15.000 på finn. Muligen lettere å omsette E90 felger enn F10..Vet du om disse passer på F10 med X-drive? Jeg antar at de ikke gjør det, men vet om noen som kan få et slikt hjulsett behov om litt. Hvis du mener de 350M felgene i første post, så passer de på xDrive. Snakka nettopp med Schmiedmann angående spacere på F10en min og de sa i den forbindelse at man ikke bør ha mer enn 10 mm på hver side forskjell foran og bak på sporvidden på Xdrive biler. Etter hva jeg husker så leveres Xdrive bilene med samme bredde på felger/dekk foran og bak, men kan ikke si sikkert om de passer / ikke passer. Det er vel isåfall kun dette som gjør at di ikke passer på Xdrive. F10 xDrive leveres i Norge med ulik bredde slik som vanlig rwd (imotsetning til USA f.eks). F11 leveres derimot bare med lik bredde foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
507 Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Noen som har erfaringer med Dekkonline.com Ja, utelukkende positive. Billige og kjappe er de og. Sørg for at de sender til ei sjappe du stoler på for omlegging, om du ikke skal gjøre jobben selv. Om du ikke er dekkenes rainman er dette en fine sider å ha oppe mens man bestiller: http://en.wikipedia.org/wiki/Tire_code http://www.miata.net/garage/tirecalc.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2013 bimm Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 heisann, Har du solgt 18 tomms felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Hei, ja disse er solgt for 5 mnd side. Har glemt å endre tittelen ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå