Danielen Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Da har det kommet noe tull igjen og av den verste sorten og noe som jeg hater. Alle 3 blinklys på høyre side av bilen lyser konstant, også grønnpil i instrument. blinklys fungerer ikke da og heller ikke nødblink. Det kan jo være hva som helst, men noen som har hatt samme problem? Har sjekket får brudd og liggnende og fukt og det. kan det være blinklys bryter eller eventuelt noen som vet hvilket relè som er til blinklys? takk får svar.
KnutNilsen Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 skjedde just det samme på min, var varsellys bryteren som var gåen
Danielen Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 hehe okei, men jeg prøvde det, og koble den ut.. ville det ha sluttet å lyse da, eller må det til med en ny ?
KnutNilsen Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 vist det er d som er probleme så burde den slutte å lye ja
scoot Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Sjekka releet, det er vel et av de store svarte foran. Prøv og dra ut ett og ett, så finner du nok riktig
Danielen Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 ja, fant et relè som gikk til blinklys, ellr det forsvant da jeg tok tenninga på, eneste relè`et som reagerte på blinklysene, men va bare et problem, med det koblet ut startet ikke bilen hehe, men så ja kan prøve å sjifte det først vertfall men du scoot, det var 2stk relè av di store, et brunt og et svart men ingen di reagerte på blinklys, det var et gult/hvit om jeg ikke husker feil, øverse rekke helt til høyre, er en 93mod E34, er du sikker på hvilket relè det er som er til blinklys ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå