|Ole| Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Bruk blåsilikon i tilegg til pakning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 http://biltema.no/no/Bilpleie/Tetning/P ... rer-36194/ holder det med den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 http://biltema.no/no/Bilpleie/Tetning/Pakningssilikon-for-hoye-temperaturer-36194/holder det med den ? Funker sikkert greit den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 har nå fikset lekkasjen , sliter litt med å få skikkelig varme i coupen bare.... blir litt varmt men ikke varmt nok fra varmeapparatet tips ?? prøvd å lufte kjølesystemet i 20 timer , men blir ikke varmere .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Får du driftstemp da? Prøv og ta deg ein kjøretur, ta med deg kjøleveske i tilfelle. Når du er ferdig med turen lar du bilen gå også etterfyller du. Stopper bilen, venter litt. Også sjekker du nivået på nytt, veldig viktig att varmeapparatet står på når bilen er i gang. Ellers kan du fylle ei cola flaske med kjøleveske som du setter nedi ekspansjonstank menst du lufter, kan også jekke opp bilen litt på ekspansjonstank sida. Desse motorene kan vere eit helsikke å lufte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Får du driftstemp da? Prøv og ta deg ein kjøretur, ta med deg kjøleveske i tilfelle. Når du er ferdig med turen lar du bilen gå også etterfyller du. Stopper bilen, venter litt. Også sjekker du nivået på nytt, veldig viktig att varmeapparatet står på når bilen er i gang.Ellers kan du fylle ei cola flaske med kjøleveske som du setter nedi ekspansjonstank menst du lufter, kan også jekke opp bilen litt på ekspansjonstank sida. Desse motorene kan vere eit helsikke å lufte... er driftstemp på den , kjører jeg litt så er den rett under 90 grader .. kan prøve å jekke opp på ekspansjonstank siden , det har jeg ikke gjort , bare jekket opp i fronten .. har kjøpt ny termostat , på den gamle så står det på den 80* grader , men den nye står det ikke noe , og den "runde plata" i bunnen på termostaten er mye større i diameter enn den som satt der , skal jeg sette inn den gamle jeg har ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Du kan no prøve berre på gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Du kan no prøve berre på gøy tror du det har noe å si ?? litt vanskelig å forklare meg på den der , men om den åpner senere så har det vel noe å si ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Du kan no prøve berre på gøy tror du det har noe å si ?? litt vanskelig å forklare meg på den der , men om den åpner senere så har det vel noe å si ? Litt usikker på akkurat det der men den burde no åpne eingang uansett, får du litt varme i varme apparatet så er det sirkulasjon iallefall... Kan jo hende nokon andre veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 har du sjekket at slangene er riktige på varmeregister nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 har du sjekket at slangene er riktige på varmeregister nå da? De er riktige ! får litt varme i den , men kjører jeg hardt blir det kaldt igjen ... så har ikke fått ut all lufta tror jeg .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Har du sjekka om termostaten er i orden? Skal ikke være så vanskelig å lufte, mulig toppen din ikke er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Har du sjekka om termostaten er i orden?Skal ikke være så vanskelig å lufte, mulig toppen din ikke er bra. Har ikke prøvd den andre thermostaten enda , har hatt litt å drive med om dagen , så har ikke skrudd noe mer , vi har kjørt den og noe varme kom det , ville at thermostaten skulle lukke seg også skal jeg prøve igjen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel l Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 en annen ting som er lurt er å sitte en hageslange i ekspansjonstanken mens du monterer varme registeret.. så slipper du å montere tomme slanger med luft i ... med hageslangen i tanken så fyller det seg opp evnt der du monterer slangene.. slik gjorde jeg det da jeg ikke fikk varme i cupe`n på min m20. slet veldig med å få ut luft tidligere ganger og. men det går tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 en annen ting som er lurt er å sitte en hageslange i ekspansjonstanken mens du monterer varme registeret.. så slipper du å montere tomme slanger med luft i ... med hageslangen i tanken så fyller det seg opp evnt der du monterer slangene.. slik gjorde jeg det da jeg ikke fikk varme i cupe`n på min m20.slet veldig med å få ut luft tidligere ganger og. men det går tilslutt Takk for infoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå