HPVL Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Ja, det har eg. Gå for Eibach pro. Meget bra senkesett. Eg bestilte her:http://www.ebay.de/itm/EIBACH-PRO-KIT-T ... 45ff43a67d Det ser ut som det bare er fjærer? Tenkte på justerbart siden jeg ikke et hvor mye jeg skal senke med tanke på veiene rundt her jeg bor.. Fikk anbefalt justerbart senkesett fra H&R, men vet at eibach er et mer kjent merke er de eibachene justerbare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Nei, eg har bare fjærene. Perfekt høyde synes eg og grei komfort. Orket ikke begynne med noe justerbart på konebilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Takk for det. Vasket den godt innvendig og utvendig i går. I dag har den fått et lag med meguiars carnuba voks og den skal få ett til i morra. Har også en list som kom fra lakkering i dag som skal monteres i kveld. Digger splitterne dine, hvor bestilte du dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Jeg bestilte all karbonen her: http://www.ebay.com/itm/BMW-E81-E87-M-T ... 41651420f7 Suveren passform. Ingen sliping eller gliper noen steder. Lette å kommunisere med og rask levering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Jeg bestilte all karbonen her:http://www.ebay.com/itm/BMW-E81-E87-M-T ... 41651420f7 Suveren passform. Ingen sliping eller gliper noen steder. Lette å kommunisere med og rask levering. Tror du det er mulig å lakkere dem om til bilens farge? hadde vært enda bedre med tanke på at jeg ikke har noe carbon på bilen fra før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Ja, det går helt fint. Bare å matte de ned med 800 papir og lakke de i den fargen du vil. Men ville sendt mail og spurt om de kunne laget de i glassfiber heller. Blir nok mye billigere da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Var på Concourse treff for BMW i dag med bilene mine. Et skikkelig drittvær, men god stemning allikevel. Fikk 2. plass blant nyere modifiserte biler og er veldig fornøyd med det. Gikk med en god del timer med rengjøring i alle kriker og kroker. Veldig høyt nivå på bilene og eg var med og dømte vinnerbilen. Tommy her inne er ikke lett å slå tror eg. Men er ganske fersk på bilpleie så eg får bare øve meg å bli bedre og bedre. Utrolig kjekt å holde på med ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanvik Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Hei, hvor handla du den lista på bakluka? veldig fin 1'er du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Den lista handla eg hos BS bildeler. Passet noelunde, men for å få passformen helt 100% så måtte eg slipe litt på baksiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå