Gå til innhold

Arne sin BMW E87 120d


ArneR.
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, det har eg. Gå for Eibach pro. Meget bra senkesett. Eg bestilte her:

http://www.ebay.de/itm/EIBACH-PRO-KIT-T ... 45ff43a67d

Det ser ut som det bare er fjærer? Tenkte på justerbart siden jeg ikke et hvor mye jeg skal senke med tanke på veiene rundt her jeg bor.. Fikk anbefalt justerbart senkesett fra H&R, men vet at eibach er et mer kjent merke :P er de eibachene justerbare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det. Vasket den godt innvendig og utvendig i går. I dag har den fått et lag med meguiars carnuba voks og den skal få ett til i morra. Har også en list som kom fra lakkering i dag som skal monteres i kveld.

tn_IMG_0361_3.JPG

tn_IMG_0362_1.JPG

tn_IMG_0365_2.JPG

Digger splitterne dine, hvor bestilte du dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går helt fint. Bare å matte de ned med 800 papir og lakke de i den fargen du vil. Men ville sendt mail og spurt om de kunne laget de i glassfiber heller. Blir nok mye billigere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Var på Concourse treff for BMW i dag med bilene mine. Et skikkelig drittvær, men god stemning allikevel.

Fikk 2. plass blant nyere modifiserte biler og er veldig fornøyd med det. Gikk med en god del timer med rengjøring i alle kriker og kroker. Veldig høyt nivå på bilene og eg var med og dømte vinnerbilen. Tommy her inne er ikke lett å slå tror eg. Men er ganske fersk på bilpleie så eg får bare øve meg å bli bedre og bedre. Utrolig kjekt å holde på med ihvertfall.

IMG_0225_2.JPG

IMG_0230_4.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...