Lerbukt Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 selger nå 520-en min, EU godkjent til sommer 2013, en utrolig politelig bil med tanke på aldren, har aldri hatt noen problemer med den, nylig byttet olje på bilen. bremsene forran er også byttet denne helga, også byttet kjølevæske, cupeefilter, hjullager høyere forran, termostat og diverse andre småting. den har en eksoslekasje midt under bilen ett sted, ikke sett så nøye på det enda. tåkelysene er tatt av, men har ikke fått kjøpt nye enda, forrige eieren hadde tukkla med km-stand så det står 210 men godt noe rundt 330-340, men som jeg merker har ikke motoren tatt noe særlig preg av km-stand den går godt og aldri vært noe problem med den! den er veldig fin inni og har faktisk også lagt opp blå neonlys ved beina forran,bak og i bakasjerom, har flere sett med dekk til bilen (sommer) AC shnitzer som står på bilen på bildene har gode dekk, men det ene lekker litt, ellers så har jeg 3 sett til, kan jo legge ut bilder av noen av dem bilen har avtagbart hengerfeste, og følger med en ekstra lydpotte som visst nok skulle gi enda grommere lyd ved å bytte, den blei tatt av før eu pga den bråkte for mye. årsavgiften er betalt pris 28.000 SOLGT SOLGT har også en splitter ny basskasse og forsterker i bilen som kan følge med for ett lite pristillegg, pm, ring eller send sms på 46 78 30 95 for mer info disse er 265 bak men en del kantkjøring på de dette er vinterhjula som står på nå(piggdekk) også ett sett sommerhjul jeg har, er en del å plukke i det helt nye settet jeg har i bilen nå, akkurat spilt det inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heihå Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Bumper denne for deg jeg Kriss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paal1994 Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 bilen solgt? hvor står bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lerbukt Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 bilen er ikke solgt enda, den står mellom oslo og moss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Lyst på touring i Innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lerbukt Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 nei jeg er nok ute etter å få solgt, skal ikke ha bil på en liten stund frammover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Denne var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lerbukt Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 da var bilen solg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå