Gå til innhold

SOLGT BMW e34 520i 24v -95 SOLGT

Lerbukt
 Share

Anbefalte innlegg

selger nå 520-en min, EU godkjent til sommer 2013, en utrolig politelig bil med tanke på aldren, har aldri hatt noen problemer med den, nylig byttet olje på bilen. bremsene forran er også byttet denne helga, også byttet kjølevæske, cupeefilter, hjullager høyere forran, termostat og diverse andre småting.

den har en eksoslekasje midt under bilen ett sted, ikke sett så nøye på det enda. tåkelysene er tatt av, men har ikke fått kjøpt nye enda, forrige eieren hadde tukkla med km-stand så det står 210 men godt noe rundt 330-340, men som jeg merker har ikke motoren tatt noe særlig preg av km-stand den går godt og aldri vært noe problem med den! den er veldig fin inni og har faktisk også lagt opp blå neonlys ved beina forran,bak og i bakasjerom,

har flere sett med dekk til bilen (sommer) AC shnitzer som står på bilen på bildene har gode dekk, men det ene lekker litt, ellers så har jeg 3 sett til, kan jo legge ut bilder av noen av dem

bilen har avtagbart hengerfeste, og følger med en ekstra lydpotte som visst nok skulle gi enda grommere lyd ved å bytte, den blei tatt av før eu pga den bråkte for mye.

årsavgiften er betalt

pris 28.000 SOLGT SOLGT

har også en splitter ny basskasse og forsterker i bilen som kan følge med for ett lite pristillegg, pm, ring eller send sms på 46 78 30 95 for mer info ;)

7mahkvl4008ivfygw8dc.jpg

9ctudekwnrwhbgd21ll8.jpg

npq6lb8rubtevh2p9loc.jpg

qjf2h8mww2hq6v5ur3s3.jpg

2zm02enpsz3919oni19r.jpg

423de9nohagrvjkdqi85.jpg

n9jdt3be4okqyk90ezsc.jpg

8te8yqowb1a9ij0ktrjo.jpg

qxt5pyd2x33c8mex5glg.jpg

knhwc2pg36jmjdlhzq5y.jpg

72efpaquw111z73xlc98.jpg

dklqbksjb4v8359s7uzk.jpg

kfatahmqhpsfu2yfgks1.jpg

tnb11glk9z6w2vfzgmyy.jpg

disse er 265 bak men en del kantkjøring på de

qal3j8dy1kyb52klygr7.jpg

dette er vinterhjula som står på nå(piggdekk)

r030dmvv7lx17aa967qk.jpg

også ett sett sommerhjul jeg har, er en del å plukke i ;)

88zibqoilnft8mdips37.jpg

det helt nye settet jeg har i bilen nå, akkurat spilt det inn :D

dvs109j2tmysh6d2a2yt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...