Gå til innhold

Størrelse på viskerblader

Madde
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte originale bosch til en brøkdel av prisen på ebay i forhold til Norge.

jeg finner bare viskerblader som er for UK.. sykt irr.. fant btw ut at jeg har 22" på førerside og 20" på passasjer.. men søker jo som faen og får ikke opp noe annet enn fake aeroviskere og til biler som har rattet på høyreside :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De originale flate fra BMW til E60 ligner ikke mye på Bosch. Men så har trådstarter en E46 med gamle type viskere.

Vil du ikke anbefale aero i forhold til de orginale gamle? sliter litt med at de ikke får med seg så mye når det blir kaldere ute.. tenkte å prøve meg på aero.. men bosch sine koster jo i hue og rævva :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv google, så finner du rett størrelse. Eller kanskje instruksjonsboka.

Jeg har bare prøvd originale BMW på mine bimmere da det er billig å skifte gummien, men synes ikke aerogreiene har vært så revolusjonerende på de bilene jeg har byttet til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper mine på jula. Gummin på de passer rett inn i Bosch sine. Tror de koster en 30-40 kr. for 2stk. De hadde 1/2 på dem en stund, så jeg har sikker livet ut.

Har 2års erfaring med de, og ikke merket noe kvalitets forskjell.

Har du aldri slitt med viskerblader som fryser til? jeg sliter med det titt og ofte. en ting er at gummien er ok men at de leddene på viskern fryser til.. men så dyrt det er for bosch sine aero burde man kanskje heller leve med det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender selfølglig det, men de fra jula er satt inn med silicon/teflon. Var ute og så etter nå og det er fortsatt silicon/teflon på dem fra i høst. Mulig det er blandet i gummin. Finnes selvfølgelig bedre alternativer men det blir 15x pris.

Selv chrysler voyagern -97mod. min har varmetråder under viskerne, og løsner altid etter max 30 sek. På X5 er visker bak noe dritt. Hvis man ved et uhell skrur den på med litt snø/is på brenner elektronikken opp. Har byttet 2 ganger allerede så nå får den heller være defekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe min bakvisker har også tatt kvelden.. men det er nedprioritert! jeg sliter med at viskern ikke former seg til vinduet vett.. at den får en stor glippe når det er en del minusgrader.. trodde sånne aeroviskere som ikke har så mange ledd ville funke bedre.. men jaja ser hva jeg finner.. betaler ikke 600 kr for viskere som ikke har så stor effekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 years later...
On 15.2.2012 at 13.51, Madde skrev:

Har du aldri slitt med viskerblader som fryser til? jeg sliter med det titt og ofte. en ting er at gummien er ok men at de leddene på viskern fryser til.. men så dyrt det er for bosch sine aero burde man kanskje heller leve med det :P

Du kan eventuelt prøve å smøre leddene med slike midler som forhindrer frost ;) er masse diverse der til dørlister osv du kan prøve :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...