LianLi Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 En e36 M3 er rimelig rask etter norsk standard, har enda til gode å bli fra kjørt fra noen orginal bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Jeg er 19år og dette er min 4.bil e34 535i og den er ganske kjapp og morro mere morro om den hadde lsd da:) Hurtigste bil jeg har sittet på med hittil er 740turbo 250hk. Føler jeg brenner for turbo så for se hva det blir fremmover:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Drittbiler. Har kjørt mer ålreite olabiler... Tåler jo ikke stort mer enn det som er org heller... En s50b30 har du aldri noe tull med! Wow, du må ha skikkelig peil på Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Nei takk å lov! Har kjørt noen, og sånn sett så er det møkk! Men det er selvfølgelig en smakssak. Noen veit bare ikke bedre neida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 kjøp deg en ombygd e36 m3 og kjør rundt riskokerene.. M30 motoren passer ikke i e36.. For no vas. En m3 er på ingen måte en rask bil. Jeg hadde min 3.2l i ca 2 mnd og var så skuffa at jeg solgte den. Har også en kammerat med en 200sx med noen småmods og klarte på ingen måte å kjøre "rundt" han... At du ikke kan kjøre bil er vel ikke bmw sin feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Drittbiler. Har kjørt mer ålreite olabiler... Tåler jo ikke stort mer enn det som er org heller... En s50b30 har du aldri noe tull med! Wow, du må ha skikkelig peil på Cosworth Toppene på Cosworth ryker jo i fleng Ellers så har ikke jeg mye å utsette på dem da jeg aldri har kjørt/sittet i en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Bruk noen av pengene til litt banekjøring/læring så skal du se du kommer langt med en litt svakere bil.Det er da man lærer å kjøre,når man tar folk som kompansere for dårlig ferdigheter med sprek motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 er mere intr i drifting så lurer på om jeg skal prøve å få tak i en diff med høyt % så det er mulig å sladde onkli og kjøre til vanlig uten at man kjenner at bilen drar i alle foringer bak:P kreves det veldig mye tilpassing osv for å montere turbo på en e34? tenkte jeg kunne lage en liste over alle tinga som trengs og når alt er kjøpt inn så kan jeg kjøre på med 24/7 påmontering til det er ferdig lixom:) og skal man drite i katalysatorn? jeg vil ikke ha skikkelig BROOOOM lyder, mest mulig eksos stille men dumpventilen skal bråke mest mulig:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Patetisk å komme med uttalelser som "dette er et bmw forum, pell deg bort" osv.. Det er mye fine biler i verden, mange uten bmw-merke på panseret. Alt fra haugete Alfa GT`er til hanglete jaguarer, røtne löwerbenzer og legendariske to-dørs porscher.. smaken er som baken, og godt er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå