Aadnef11 Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 Det hadde vært kjekt om noen hadde tatt på seg jobben med å få inn resten av DYI guidene på Bimmers.no inn i løsningen så det blir systematisert. Det er bare å lagre alle guidene som Wordfiler og sende over.
gallay Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Aner ikke hvor har det blitt av posten min her, men igjen sier jeg Fantastisk greia! Men hva om video DIY? Gjerne utført av bimmers medlemmer? Altså en generell DIY og ved siden av en video, tror det kan være nyttig til mange
Aadnef11 Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 gallay skrev: Aner ikke hvor har det blitt av posten min her, men igjen sier jeg Fantastisk greia!Men hva om video DIY? Gjerne utført av bimmers medlemmer? Altså en generell DIY og ved siden av en video, tror det kan være nyttig til mange Det er fult mulig å legge inn både tekst og video i løsningen. Se f.eks denne guiden: https://support.comaround.se/login.aspx ... eID=236151
Aadnef11 Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 OrjanBmw skrev: jeg elsker deg!(no homo) LOL
KrHeLl Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Bra tiltak! Så veldig bra ut den. Men sett inn navn/alias på forfatter av DIY'ene, slik at det finnes en referanse. Det hadde også gjort seg med en felles DIY kategori (for generelle DIY'er).
hao Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Er dette noe som bør taes opp med Gunnar eller moderatorer Men som jeg viste ovenfor. Veldig positiv til dette.
gullsakar Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 hao skrev: Er dette noe som bør taes opp med Gunnar eller moderatorer Men som jeg viste ovenfor. Veldig positiv til dette. +1 de flinkeste på pc og mest aktive her burde trå til.. gjerne ta betalt, for dette kan mange spare peng på..
2000Touring Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 gullsakar skrev: hao skrev: Er dette noe som bør taes opp med Gunnar eller moderatorer Men som jeg viste ovenfor. Veldig positiv til dette. +1 de flinkeste på pc og mest aktive her burde trå til.. gjerne ta betalt, for dette kan mange spare peng på.. Ta seg betalt Hvorfor det? Da er det bedre å lage DIY'er her på forumet som alle kan dele gratis da...
Aadnef11 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Skrevet Februar 16, 2012 Slap helt av med diskusjonen rundt betaling osv. Foreløbig så har jeg valgt å legge ut portalen selv om denne egentlig er meget dyr. Se heller på om dette kan være noe for forumet. Så forøvrig at BMWCCN synes at portalen var fin:) Kanskje jeg heller bør gi den til fri benyttelse der.
gullsakar Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 2000Touring skrev: gullsakar skrev: hao skrev: Er dette noe som bør taes opp med Gunnar eller moderatorer Men som jeg viste ovenfor. Veldig positiv til dette. +1 de flinkeste på pc og mest aktive her burde trå til.. gjerne ta betalt, for dette kan mange spare peng på.. Ta seg betalt Hvorfor det? Da er det bedre å lage DIY'er her på forumet som alle kan dele gratis da... var egentlig for å sette trykk på budskapet mitt.. kunne valgt andre ord.. men blir jo gøy å se om noen har tid og lyst å gjøre det..
marcusss Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Dette kan bli utrolig bra! En ting som kan være nyttig er at noen leser igjennom før de blir publisert. Slik at det ikke blir lagt ut noe tull. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå