Mcmurphy Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Hei, Har en 2008 E92. Har prøvd å søke litt rundt på forum rundt omkring , men finner ikkje svar på spørsmålet mitt som er følgende: Bilen har jo denne auto funksjonen, som dimmer lysene automatisk. Slik jeg forstår det skal da kurvelys også kunne fungere, dog under 70km/h. Problemet er at jeg tydeligvis ikke har disse innstallert. Er de standard når en har denne Auto funksjonen, eller er det et eget valg i pakken? Er det mulig å ettermontere dem?
awt Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Jeg forstod ikke spørsmålet helt. Hat du tåkelys på bilen? Isåfall må du trykke på på-knappen for tåkelys for at de skal lyse. Autofunksjonen er kun for nærlys (og fjernlys om du har fjernlysassistent).
Mcmurphy Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 Nei tåkelysene fungerer. Jeg mener kurvelysene(dvs de ble kalt det på tysk. Bilen er importert), de som skal følge rattets bevegelse når du svinger.
awt Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Ah, de er ekstrautstyr. Alle bilene har auto-funksjon på bryteren. Ettermontering er nok mulig, men du trenger nye lykter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå