Sannor Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Takk for bilder Ser jo veldig pent ut det da, tror det kan passe bra på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Felgene du har nå er jo helt elskverdige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Sant så sant, men har mer lyst på 18" sommerhjul egentlig. De jeg har nå forblir jo vinterfelger, kanskje jeg ombestemmer meg å bytter om også, hvem vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schjongen Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Strøken kjærre du har fått deg ! Blir ikke lett å finne noe like strøkent Blir deilig med lappen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Takk for det, blir bra med lappen ja! Men nå trenger jeg HJELP!! Var ute å kjørte, dro den litt på turtall i 2. gir og girte fort opp til 3, og så etter det begynte den å hoppe ut av gir. Virker som den holder seg i 3. gir i oppoverbakker, men hopper ut ellers? Hva kan det være? Er kun i 3.gir, de andre girene er helt fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schjongen Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Det kan jo være noe galt med gir-overføringa da .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Ingen som vet hva det kan være? Eller er det som Schjong sier? Fått av mesteparten av filmen på tåkelysene nå, sitter igjen litt lim men det skal bort straks. Har startet så smått på litt demontering innvendig, skal sote bakrutene til helgen muligens Hva er den letteste måten å få ut hattehylla på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Post en tråd på Teknisk der får jeg som regel hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Takk for tipset, skal høre der Forresten, kan hente stolene på mandag eller onsdag, må høre litt med pappa når det passer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Kom akkurat når du vil bare det er etter kl 4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Da er nye stoler i hus, stor takk til Glenglen her på forumet for god handel! Også har jeg en deal på gang ang. problemet med giret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Blir bra med sportstoler! Har slike jeg og, kjempegod å sitte i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Ja, blir bra å få de i bilen Mye bedre støtte i de enn de originale også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Sportstoler er montert i bilen, bilde kommer! Så hvis det er noen som trenger de orginale stolene så send PM Fikk også med sport-baksete og dørtrekk til bak som passer i Cab. Mulig jeg har en kompis som skal ha baksete, venter på svar fra han, men om noen andre vil ha det, så send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Nå er jeg spent på bilde av bilen din med nye stoler Sannor Vi fikk lett inn 2 stoler, baksete med rygg og sidepaneler i 5'rn som dukka opp på døra her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå