Joher Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Oransje blinkers gjør seg veldig... så bare å bytte Facelift grillrammen gjør at bilen ikke ser ut som en gris Innover "nese"... Ikke alltid like lett å se forskjellen, men når du først ser forskjellene på prefacelift og facelift, så er valget lett Her er facelift grill... Hva med orginale m3 felger? Linken til annonsen min ja... men ser du bor lang borte fra bergen, så blir litt uaktuelt viewtopic.php?f=18&t=218556 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Ja, det var deg ja! Sikla litt når jeg så annonsen, men så sto det Bergen der... hehe Oransje blinkers er toppen av kaka egentlig, blir å bytte ut de snart ser jeg. Litt kjedelige de orginale felgene syntes jeg, da måtte de blitt lakkert hvertfall Når kom faceliften? Søker for det meste på Koed for billige deler, men om noen har noen andre bra sider tas det imot med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schjongen Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Gleder meg til å sitte på nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Denne var pen! helt enig at du skal kjøre orange blinklys foran og bak, retro er fint om dagen Ang. Felger synes jeg du burde gå for BBS RS, keskin KT1, eller Oz Mito, koster en god del penger, men det blir pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Da var bilen min levert til JulianS i Konnerud for å bytte girkassa, blir spennende å få den tilbake igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Liker disse godt Throwing star bmw felger. var i oslo idag og kikket litt på bilen til ToreK er på forumet og låner bilde fra tråden hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Ja, throwing star er litt fetere enn de originale m3 felgene som er postet over. Men syntes det blir litt "normalt" da, vil skille meg litt mer ut mtp. felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 kan ikke gå feil så lenge det er god kant hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Sant, er liksom litt åpen for alt har jeg funnet ut.Var litt mer på kantfelger før, men har fått mer og mer sansen for konkav også Ja, er en del ganske heftige kantfelger på Felgen-garage, men det er vel svindyrt tenker jeg da? Jepp, syns både konkav og kantfelger er fett. Er høy prisklasse på felgene ja, 10-12000kr tror jeg.. Men de er jo helt nyrestaurert da. Hadde det vært 10-12k hadde flere kjørt rundt på felger derfra, tenker jeg... Jeg fikk pris på 24k (eller mer, husker ikke riktig) for 18x9 og 18x10 Mitoer. Hehe. Fin bil! Senk og felger, så er du der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 kan ikke gå feil så lenge det er god kant hvertfall Hehe, kantfelger er kult ja! Men det finnes ganske mye kule konkavfelger også da?? Har fått ordentlig sansen for disse jeg nå, men vet liksom ikke hvordan de blir på denne bilen? *HINT* photoshop anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Sant, er liksom litt åpen for alt har jeg funnet ut.Var litt mer på kantfelger før, men har fått mer og mer sansen for konkav også Ja, er en del ganske heftige kantfelger på Felgen-garage, men det er vel svindyrt tenker jeg da? Jepp, syns både konkav og kantfelger er fett. Er høy prisklasse på felgene ja, 10-12000kr tror jeg.. Men de er jo helt nyrestaurert da. Hadde det vært 10-12k hadde flere kjørt rundt på felger derfra, tenker jeg... Jeg fikk pris på 24k (eller mer, husker ikke riktig) for 18x9 og 18x10 Mitoer. Hehe. Fin bil! Senk og felger, så er du der Oi! Såpass? Var LITT syk pris ja.. Siden det ikke stod priser på siden så fant jeg noe lignende oppussede felger på ebay.de og regnet med det var rundt samme prisklassen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Virker litt drøyt med 24.000, men da blir det jo hvertfall ikke aktuelt! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schjongen Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 kan ikke gå feil så lenge det er god kant hvertfall Hehe, kantfelger er kult ja! Men det finnes ganske mye kule konkavfelger også da?? Har fått ordentlig sansen for disse jeg nå, men vet liksom ikke hvordan de blir på denne bilen? *HINT* photoshop anyone? Tror nok de felgene hadde passet bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Vært å snakket med Dekk1 nå, og fått tilbud på BBS LM Replica Har ikke tenkt til å bruke alt for mye penger på felger til denne bilen enda, så mulig jeg går for de! Fikk også tilbud på Monaco Mirabeau og disse Ocean felgene. Alle blir da 18" tenker jeg. Hva syntes dere jeg bør velge? Står mest mellom Replicaene og Ocean felgene egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schjongen Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Var råe de Replicaene da .. Tror jeg ville gått for dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå