Gå til innhold

Turbogodsaker, E34 deler. Oppdater med bilder. Masse godt!

Anbefalte innlegg

• Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Nei, ikke solgt. Mulig den blir solgt med motoren til helga. må vente til han kommer å ser;)

ok;)

Skrevet

Nei, den er brukt. Motorholder er brukt en gang og elefantbukken er brukt 3 ganger. Liten defekt på elefantbukken kom jeg på: Den man skrur for å slippe ut trykket er blitt rundt så må bruke tang. Når jeg brukte den monterte jeg bare en låsetang på den.

Skrevet

Blir stor oppdatering til helga med masse bilder og masse nye ting! Endel gromme ting som datasprut, Greddy e-manager, Grom wastegate(1200 hk), mulig m30b32 motor med MYE gromdeler som selges løst fra motoren (nedborrede nærmest nye stempler, smidde råder, grom kam, alpina topp, HX 50 turbo, M30B30 blokk som er borret omm til 3,2 l) Prosport EVO målere, noe styling til E34. + MASSE mer! Stay tuned!

Skrevet

Ble solgt i vinter desverre. Kan jo se om du finner noe spennende når du henter det du skal ha. Har en god del som skal bort. Legges mest sannsynlig ut her søndag, evt. lørdag kveld.

Skrevet

Du kan se når du kommer, litt usikker på hva jeg har liggende her:P Lenge siden jeg har vært i boden nå:) hehe.

Du fikk nummeret mitt? Ring når du vet når du kan komme;) Er sykemeldt så ligger hjemme hver dag, så har tid stort sett hele tiden;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...