Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sorry ot, men audi pleier vell å ha høy ohm ?

745 har 320cc dyser og er lav ohm. så du kan jo sjekke ut etter det. tror H_vatn har ett sett med 745 dyser isåfall

Skrevet

trenger bare 4 , og jeg skal ikke trimme noe , skal bare konvertere til E85 , da trenger jeg ca 30-40% større dyser, av 210cc som er org.

Beklager, er HØY OHM her ja ...

EV1 dyser

Skrevet
Har 6 stk bosch 0 280 150 951 jeg vurderer å bytte ut, er 346 cc i følge google.

Men de står i bilen ennå..

samme delenummer som mine bortsett fra de 3 siste siffrene , de passer nok da, selger du bare 4 da?

Skrevet

Mine er Audidyser, er ES tuning som har putta de i og Egil sier de er 380cc men google er uenig..

Kommer selvsagt an på hvor mye du føler for å gi for 4, jeg trenger jo ikke de to siste. Og hvor fort du evt trenger de. Har ikke bestilt nye ennå..

Skrevet
Mine er Audidyser, er ES tuning som har putta de i og Egil sier de er 380cc men google er uenig..

Kommer selvsagt an på hvor mye du føler for å gi for 4, jeg trenger jo ikke de to siste. Og hvor fort du evt trenger de. Har ikke bestilt nye ennå..

380 cc er dette på 3 bar ? jeg kjører 4 bar og redd det kan bli litt mye , men bedre å være sikker på E85 egentlig.

jeg aner ikke hvor mye sånt er verdt jeg .

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...